*

*

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Szalokapel 07.07.2016
    Nie wybaczyła bym - wybaczylabym
    Były powtórzenia z "mnie" np. Ubrała mnie, wyprowadziła mnie.
    Dodatkowo często piszesz "Dolores" zastąp to czasem: kobieta, dziewczyna, opiekunka, blondynka/brunetka.

    Przechodząc do tresci to bardzo szybko przeczytałam. Podoba mi się. Takie subtelne opowiadanie, ładnie odbierasz slowa. Aż szkoda takich ludzi... często są poniżani... oczywiście 5.
  • Eddie 07.07.2016
    Właśnie brakowało mi synonimów :P Ja sam nieraz widziałem wyśmiewanych niepełnosprawnych, zawsze mi ich szkoda...
  • Szalokapel 07.07.2016
    Eddie, rozumiem. Synonimy uciekają gdy są potrzebne ;D Przykra sprawa... żal serce ściska. A
  • ObcaPlaneta 11.07.2016
    Opowiadanie świetne, tak jak poprzedni rozdział. Dam 5. ^^. Oglądałam twój profil. Lubisz słuchać metalu i rock'a? Ja także :) Wpadnij czasem poczytać moje wiersze lub opowiadania. Pozdrawiam :)
  • Szalokapel 31.07.2016
    Będzie ciąg dalszy? :)
  • Joker 12.09.2016
    Nie wiem czy jeszcze tu zaglądasz, ale urzekła mnie ta opowieść. Jeśli nie masz zamiaru jej kończyć, to powiedz, czy mogę ją "przejąć" tzn. pisać ją dalej u siebie. Oczywiście dopóki nie odpowiesz, nic nie robię.
  • Eddie 12.09.2016
    Cóż, jestem, parę razy dziennie, o ile czas pozwala, to wchodzę i czytam opowaidania innych użytkowników. Co do opowieści, nie nie mam zamiaru jej kończyć. Przede wszystkim nie chcę mi się :P. Śmiało, bierz ją, ale skopiuj te części do siebie. Pozdrawiam.
  • Joker 12.09.2016
    Tak zrobię, również pozdrawiam.
  • Elizabeth Lies 12.09.2016
    Miałam wypisać Ci kilka błędów, ale skoro nie będziesz tego kontynuował to bez sensu. Trzymaj się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania