,,Czuję twój dotyk"

Kiedy słyszę twój głos, kiedy idę spać czuję szczęście.

Kiedy mnie dotykasz czuję, się jakbym szła drogą prowadzącą do nieba.

Cały czas czuję twój dotyk nawet wtedy, kiedy cię nie ma.

A kiedy mnie całujesz czuję, się jakbym latała po pięknym, melodyjnym niebie.

Czujesz jak moje serce biję? Potrzebuję cię w moim życiu jesteś dla mnie bardzo ważny i, dlatego mogę przyrzec że pójdę z tobą wszędzie.

Nawet do piekła.

Ponieważ ciebie kocham diabelską mocą miłości.

Twoje serce, jest moim światłem.

Twoje oczy przypominają mi najjaśniejsze morze.

Potrzebuję cię! I ciągle powtrzasz mi, że muszę zapomnieć ale uwierz to nie, jest łatwe.

Czasem zachowujesz, się jak egoista ale kocham to w tobie.

I nie obchodzi mnie twoje bogactwo po prostu potrzebuję jak każda dziewczyna czystej miłości.

I nie zachowuj, się jak małe dziecko nie znające kompletnie życia, bo niestety nim nie jesteś!

Chociaż czasem, się zastanawiam.

Wydoroślij tylko o tyle cię proszę.

I zrozum jak ważne, jest dla kobiety słowo ,, Kocham cię"...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Nieznana 29.04.2017
    Przepraszam znowu to nie przeze mnie poprostu telefon fiksuję
  • riggs 29.04.2017
    I kwiatek bez okazji- nawet z Biedronki.
  • Nieznana 30.04.2017
    Co?
  • KarolaKorman 30.04.2017
    Włożyłaś w wiersz dużo uczucia i emocji, ale jest też dużo powtórzeń (słowo czuję), interpunkcja przypadkowa i tym samym odbiór jest słaby. Trzeba nad nim jeszcze popracować. Pozdrawiam :)
  • Nieznana 30.04.2017
    Dziękuję postaram, się następnym razem napisać lepiej.
  • Tanaris 30.04.2017
    Chyba nie moje klimaty. Kiedyś tak, teraz może coś się odmieniło, ale nie o tym chciałam napisać. Zgadzam się z Karolcią, ale dam 4 na zachętę. :)
  • Nieznana 30.04.2017
    Dziękuję rozumiem przyjmę wszystko w końcu uczymy, się aby stać się lepszymi.
  • motomrówka 30.04.2017
    ... kocham diabelską mocą miłości - to mnie ujęło ♥
    A
    L
    E
    Nieznana, czemu ty piszesz po każdym "się" przecinek? Czemu, czemu, czemu nie piszesz go przed?
    No i, jak dla mnie, za dużo w pierwszych wersach tego "czucia" i "kiedy".
    Ostatnio lubię minimalizować i zachęcam każedego do cięcia niepotrzebnych "zadużejszych" słów w wierszach. Ciebie też
    Za diabelską moc 4 ♥
  • Nieznana 30.04.2017
    Dziękuję bardzo za poprawki właśnie sama nie wiem dlaczego po każdym się zamiast przed no ale ... hahaha nwm
  • motomrówka 30.04.2017
    Nieznana, Jezu, ale ja to dziś jakaś tępa jestem. Przepraszam bo już sama nie wiem co piszę.
    Przed się ma NIE BYĆ przecinków i to ci chciałam napisać, ale przekombinowałam. Nie mój dzień, jeszcze raz przepraszam za zamotkę ;((
  • Nieznana 30.04.2017
    Nie masz za co naprawdę ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania