Czy można

Czy można być czegoś blisko a jednicześnie tak daleko.

Czy można mieć coś na wyciągnięcie ręki?

Czy można zrobić coś w oka mgnieniu, a potem jak głupi tonąć w radości strumieniu?

Czy można zwojować jednym czynem świat cały, można byle był on doskonały.

Czy można zgubić się na wytartych szlakach, i szukać tam zeszłego lata.

Czy można kochać, a jednicześnie kogoś nienawidzieć.

Czy można ślepym być, ale wszystko widzieć.

Czy można sercu kazać stanąć, by już nikogo nie raniło.

Czy można wreszcie kłamać bez skrupułów no, i mówić mnie się tylko pomyliło.

Czy można do rozpuku śniać się z ciszy, lepiej nie bo ona wszystko słyszy.

Czy wreszcie można podobnym być do skały, chyba lepiej nie bo by skamieniał świat cały.

Czy można iść pod prąd, i nie gubić siebie.

Można bo na końcu i tak spoktamy się w niebie lub piekle.

Następne częściCzy można, obrazić się na.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Rosa 18.04.2016
    Aby wczytać się w twój tekst, najpierw radziłabym pozbyć się drobnych literówek, bo przeszkadzają w czytaniu :) tekst ładny, ciekawe zadałaś pytania...A odpowiedzi są gdzieś głęboko w naszym umyśle...
  • Łowczyni 18.04.2016
    Całość oceniam na dobry. :)
    Tylko i wyłącznie ze względu na literówki.
    *jednocześnie
    *okamgnieniu
    *śmiać się
    *spotkamy

    Z interpunkcją też coś jest na bakier, ale ogólnie pozytywne wrażenia odniosłam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania