Czy są granice ? - moje słowo.

Jestem zaskoczony waszą reakcją na użalanie się 13mirka vel puszczyka.

Bo nikt nie napisał mu o jednej, jakże istotnej rzeczy w konflikcie ze mną

I po części moim bratem.

Przede wszystkim to Mirek jako pierwszy pierwszy użył inwektyw w komentarzu pod moim wierszem nazywając mnie głąbem i durniem. Zrobił to z uśmiechem socjopaty bo wiedział, że mnie to zrani. Zna mnie nie od dziś i moją wrażliwość.

Potem padały kolejne słowa, które aż wstyd teraz cytować. Kiedy zaproponowałem ugodę publicznie – wytrzymał trochę – po czym stwierdził, że ugoda ze mną jest nieważna.Wszystko doskonale się zachowało m.in na koncie puszczyk( poprzednie konto Mirka)

Posypały się obraźliwe wpisy i wycieranie ,, gęby,, moim Nickiem i brata gdzie zostaliśmy,, ochrzczeni ,, przez Mirka jako para braci pedałów (sic!).Czy to jest granica dopuszczalna w dyskusjach ?

Kiedy straciłem ostatnio w końcu cierpliwość po kolejnej porcji zniewag i pomówieniu mnie o plagiat (choć wszyscy wiedzą, że zapomniałem podać link do tekstu, który zresztą w tym samym dniu usunąłem.

Był to tekst o Całunie Turyńskim. Napisałem w końcu doprowadzony do granic cierpliwości ten komentarz, zacytowany przez Mirka na początku tego postu.

Zastanówcie się zatem niektórzy kto tak naprawdę i kogo nęka ? Kto kogo znieważa i miesza z błotem ?

Dziękuję przy okazji tym wszystkim ,którzy obiektywnie ocenili zachowanie ,, pokrzywdzonego,, Mirka i przypomnieli mu jego winy.

Bo nigdy nie ma winy po jednej stronie.

Poczytajcie sobie wpisy Mirka a nie tylko moje, poczytajcie jak obrażał nie tylko mnie.

I proszę - bądżcie sprawiedliwi i obiektywni.

Misiek w imieniu własnym i brata Misia M.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Zaciekawiony 04.11.2019
    Wysłałeś skargę do admina poprzez opcję "kontakt"? Bo jak nie, to uznam, że chcesz tu kontynuować kłótnię.
  • Misiek 04.11.2019
    to jest tylko wyjaśnienie -skąd się wziął mój wpis,który tak mirek puszczyk wyeksponował na forum
    a,że forum nie wszyscy czytają dałem to też tutaj
    Admina nie chcę już obarczać moim problemem z tym człowiekiem na nie pierwszym portalu
  • Karawan 04.11.2019
    To nie jest utwór literacki a skarga!! Pomyliłeś czy zrobiłeś to świadomie? Myślę, ze świadomie!! Jak zwykle!! Żałosne!
  • Misiek 04.11.2019
    Karawan - napisałem powyżej,że to dla tych,którzy nie wchodzą na forum.
  • dorota brzózka 04.11.2019
    Czy Misiek i drugi nick Misia, to dwie osoby, czy jedna?
  • Misiek 04.11.2019
    Misiek to jaq Dosiu a Misiu M to mój brat bliźniak ;-)
  • dorota brzózka 04.11.2019
    Misiek, czyli dwie niezależne, samomyślące osoby. Pozdrawiam :)
  • betti 04.11.2019
    dorota brzózka jedna, ale z rozdwojoną jaźnią.
  • dorota brzózka 04.11.2019
    betti, Przykre to.
    Trzeba jednak postępować delikatnie z Misiami.
  • Misiek 05.11.2019
    betti czy ty musisz każdego tu obrażać jak twój idol
    i nawet nowej koleżanki się czepiasz a potem płacz i zawodzenie
    jaka to nienawiść przelewa się na portalu
  • Krzysztoff 04.11.2019
    Odkąd tu jestem, to bez przerwy się kłócicie, nie moglibyście już przestać. A ten miras zniknął, a podobał mi się, fajne teksty na katoli pisał.
  • No pasarán 04.11.2019
    Ja to tylko tak, bo sporu w całości nie znam, ale jesteście mężczyznami (podobno obaj) to skąd biorą się zachowania
    w stylu rozhisteryzowanych panienek. Umówcie się, dajcie po razie, a potem idźcie na piwo.
  • Misiek 06.11.2019
    ja tylko skorzystałem z prawa do obrony
    histeryzować zaczął Mireczek - nie widzisz czy nie chcesz tego zobaczyć ?
  • Krzysztoff 04.11.2019
    Napijcie się kawki chłopcy.
  • Misiek 06.11.2019
    od takiej kawki dostałbym szybko czkawki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania