Czy tak wygląda niebo ? #OneShotChallenge (Nominuję: Sky300, Neli, Obca Planeta)

Julsia dziękuję za nominacje.

Wyzwanie rzucam w ręce: Sky300 , Neli, Obca Planeta.

 

Obudziłem się w ciemności. Nic nie widziałem ani słyszałem. Podniosłem się. Ruszyłem przed siebie.

Idąc, czułem że, coś gryzie. Było to uczucie, strachu, niepewności. Mimo że przeszedłem już znaczny kawał drogi, nadal nie trafiłem na żadną żywą duszę. Stanąłem. Dotarła do mnie jedna myśl. Umarłem, a to jest przejście na drugą stronę. Załamałem się. To nie może być prawda. Jak ? Kiedy ?

Te pytania dręczyły mój umysł. Gdy tak rozpaczałem, niedaleko mnie pojawił się otwór. Podszedłem do niego. Z początku się cofnąłem, emanujące z niego światło oślepiło mnie. Gdy oczy się przyzwyczaiły zobaczyłem siebie. Leżałem na jezdni. W tle ukazało się rozbite auto. Ja natomiast byłem reanimowany.

-Możesz wrócić – usłyszałem głos za plecami. Odwróciłem się i zobaczyłem, swoją ukochaną. Zmarła na raka rok temu.

-Mogę ? – zapytałem z niedowierzaniem.

-Tak, wystarczy że teraz skoczysz przez tą dziurę. – wtuliła się we mnie. –Możesz też zostać tutaj ze mną. –W tej chwili nie wiedziałem co zrobić. Powrócić do swojego ziemskiego życia, czy żyć wiecznie z moją ukochaną.

-A co jeśli zostanę. – rzekłem ze strachem w głosie.

-Wtedy zaprowadzę cię w miejsce gdzie nie doświadczysz żadnych problemów. Będziemy tam tylko we dwoje. – wyszeptała. Wstała. Popatrzyła na mnie. –Jaka jest twoja decyzja ? – ja również się podniosłem. Spojrzałem jeszcze raz w otwór. Teraz odwróciłem się w jej stronę. Staliśmy twarzą w twarz.

-Zostaję tutaj. – odparłem. Na jej twarzy pojawił się uśmiech.

-W takim razie daj mi rękę a cię tam zaprowadzę. – wyciągnęła rękę.

Chwyciłem ją i ruszyłem razem z nią, do lepszego jutra.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Nuncjusz 30.07.2016
    hyh jak ładnie
  • ObcaPlaneta 30.07.2016
    Chyba nie uda mi się napisać, ponieważ mam jeszcze jedną nominację, ale spróbuję. Co do teksu, podoba mi się 5 :)
  • lea07 30.07.2016
    ObcaPlaneta możesz jeden tekst do dwóch nominacji :). Ja tak robię, bo też mam ;). I zauważyłam, że sporo osób też tak korzysta :)
  • ObcaPlaneta 30.07.2016
    lea07 ja nawet nie wiem o czym pisać! :(
  • lea07 30.07.2016
    ObcaPlaneta Ja nie mam wcale lepiej hahha :)
  • ObcaPlaneta 30.07.2016
    lea07 ile masz nominacji?
  • lea07 30.07.2016
    ObcaPlaneta dwie :)
  • lea07 30.07.2016
    Bardzo fajny tekst. Ciekawy :) Zostawiam 5 :)
  • Sky300 30.07.2016
    Troszkę błędów interpunkcyjnych i ,,dialogowych", ale opowiadanko bardzo spoko :) Daję 4,5, więc 5 ;)

    Przepraszam, ale troszkę nie ogarniam xD Ile mam czasu na napisanie czegoś?
  • Siwy 30.07.2016
    3 dni :)
  • Sky300 31.07.2016
    Okk, dzięki :)
  • Julsia 30.07.2016
    Tekst świetny, zostawiam 5 :)
  • Pan Buczybór 31.07.2016
    55555555555,czyli 5.
  • NataliaO 31.07.2016
    bardzo mi się podoba, tekst świetny 5:)
  • Szalokapel 15.08.2016
    Przyznam, że jak dla mnie jest to Twój najlepszy tekst. Świetny! Jestem pod wrażeniem. 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania