XXX

XXX

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (137)

  • stefanklakson 16.09.2019
    Bogumił, pozwolisz, że zapytam: czy ty żyjesz tematami innymi niż aborcja, kościół, eutanazja i dewiacje? :D
  • Bogumił 16.09.2019
    To nie ma przy tym temacie żadnego znaczenia. Tutaj temat aborcji poruszam po raz pierwszy przy okazji tego wstrząsającego filmu. To chyba mimo wszystko ważniejszy temat niż zamarzające psy. Ale cóż, lewacy jako ludzie pozbawieni podstaw humanizmu miewają inne priorytety.
  • stefanklakson 16.09.2019
    Bogumił, ten film jest tak wstrząsający, że co najwyżej drapałbym się na nim po *a*ach. Tu masz dobry film obejrzyj oryginał - Funny Games (1997) i porównaj oba, który jest bardziej wstrząsający...
  • stefanklakson 16.09.2019
    Pytanie jest w ogóle źle zadanie, bo przecież lewacy nie mają czegoś takiego jak sumienie :D
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Ha ha ha ha
  • stefanklakson 16.09.2019
    Aha - ja nie stawiam nigdy jedynek.
  • Bogumił 16.09.2019
    Temat bolesny, jak wyrzut sumienia, to tak reagują.
  • stefanklakson 16.09.2019
    Bogumił, nie ma sensu pytać: "Lustereczko, powiedz przecie", bo i tak każda uważa, że jest śliczna...
  • stefanklakson 16.09.2019
    Bogumił, żaden lewak nie pójdzie na taki film :D Nawet jakbyś mi zapłacił, bo ja się plasuję gdzieś pomiędzy, to i tak bym nie obejrzał :D
  • Bogumił 16.09.2019
    Wypieranie z siebie prawdy, chowanie głowy w piasek, udawanie, że problemu nie ma? A jest. Bohaterka filmu była kompletną lewaczką. Ale się jej odmieniło.
  • Pan Buczybór 16.09.2019
    Taka krótka reklama (nie recenzja), a już nienawiść do innych poglądów. To, że inni ludzie według ciebie nie mają racji, nie znaczy, że musisz ich obrażać.
  • Bogumił 16.09.2019
    Mordowanie dzieci to nie pogląd, ale zbrodnia.
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje się pod komentarzem Bucza.
  • yanko wojownik 16.09.2019
    Bogumił, Poświęć się za te dzieci - tak w ramach deklaracji sprzeciwu, media zaproś, nagłośnij. To od razu i sława i męczeństwo. A przy okazji mniej wkurwienia dla innych - jeszcze dobrze wspominać będą, bo powiedzą: Był jaki był, ale wierny był sobie.
    Teraz to tylko ranga - pojeb od prawicy i obrońca interesów Watykanu. Patriota, co oddaje swój kraj państwu kościelnemu - znaczy zdrajca.
  • Bogumił 16.09.2019
    Jasiu musisz być wyjątkowo małej wiedzy człowiekiem, z żenującą wiedzą historyczną, żeby nie wiedzieć, że ten kraj, moja ukochana Polska powstała, przetrwała i żyje wyłącznie dzięki Kościołowi, bo Kościół i wiara to kręgosłup Polski, tak metaforycznie. Dzięki przyjęciu chrztu staliśmy się królestwem, bo wcześniej to byliśmy bandą plemion, które niewiele tak naprawdę łączyło. Robisz krzywdę Kościołowi i Ojczyźnie tak mówiąc bezmyślnie zapewne. Ale myślę, że przejrzysz na oczy, jak Abby. Dlaczego tak mówię? Bo mój znajomy, okropny, paskudny lewak się właśnie nawrócił na patriotyzm. Nie da się być patriotą i kochać Polski, nie mając szacunku dla dokonań Kościoła.
  • akwamen 16.09.2019
    Boguś a dewiant jesteś, więc jak z tą twoją szlachetnością?
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje się pod komentarzem Bucza.
  • Bogumił 16.09.2019
    Czyli uważać, że na esesmana rozstrzeliwującego niewinnych cywilów, lub wysyłającego ich do gazu nie mogę powiedzieć podły zbir, morderca, bandzior bez sumienia (odpowiednik lewackiego tępego pustaka) bo to jest obrażanie? Nie to nazwanie rzeczy po imieniu.
  • Bogumił 16.09.2019
    Czyli uważasz
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje się pod komentarzem Bucza.
  • Bogumił 16.09.2019
    Ritha oczywiście, w rozumieniu gestapowca też by stwierdził, że go obrażam, bo przecież on tylko realizuje swoje poglądy, wypełnia rozkazy, wykonuje obowiązki służbowe i jakby mógł to by mnie natychmiast zastrzelił. Tak samo reagują lewacy na ich rzekome obrażanie. Ale to żadne obrażanie nie jest tylko nazywanie rzeczy po imieniu. Obrażanie byłoby wtedy, gdybym pojechał łaciną po kimś Bogu ducha winnym.
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje się pod komentarzem Bucza.
  • Bogumił 16.09.2019
    Ritha w każdym razie masz ten komentarz rozłożony na czynniki pierwsze i skompromitowany moralnie.
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje się pod komentarzem Bucza.
  • Zaciekawiony 16.09.2019
    Bogumił
    Jeśli w tekście piszesz, że każdy uważający aborcję za dopuszczalną to "lewacki tępy pustak" to nie zapraszasz do dyskusji tylko z góry skupiasz się na obrażaniu innych. I tak wygląda większość twoich tekstów. W ostatniej rymowance o akcji wspólnej modlitwy zamiast jakiejś pozytywnej refleksji mieliśmy rozpoczęcie od walenia w urojonych wrogów. Budowanie przekazu na antagonizowaniu ludzi i napinaniu sporu na osi My-Oni to nie jest Dobra Nowina.
  • Tjeri 16.09.2019
    Zaciekawiony ujął w punkt to, co miałam na myśli.
  • Tjeri 16.09.2019
    *ująłeś
  • Bogumił 16.09.2019
    Tjeri ja piszę recenzję, czy ty, a to wygląda jakbyście mi zabraniali oceniać główną bohaterkę tego filmu. Żeby pokazać jej cudowną, chyba tak można określić przemianę, musiałem napisać jaka była i jaka jest teraz. Określiłem bardzo trafnie jej stan umysłu przed i po przemianie. I moim zdaniem bardzo trafnie, a jak to kogoś wkurza, to niech napisze własną recenzję z tego filmu, i ja ja ocenię.
  • Zaciekawiony 16.09.2019
    Bogumił Żeby określić zachowanie bohaterki filmu, w ramach robienia recenzji, należałoby go najpierw obejrzeć.
  • Tjeri 16.09.2019
    Bogumił niczego nie zrozumiałeś. Bywa.
  • Bogumił 16.09.2019
    Zaciekawiony a ty znowu z tym angelowym pseudoargumentem, że trzeba walczyć w bitwie pod Grunwaldem, żeby oceniać osoby biorące tam udział. I trzeba zostać prostytutką, żeby pisać o prostytucji. To już naprawdę nie masz się czego chwycić. W epoce mediów elektronicznych takie argumenty kompromitują.
  • Bogumił 16.09.2019
    Tjeri to krótki tekst, napisz własny, pewnie będzie nudny jak flaki z olejem. A ja się pośmieję.
  • Zaciekawiony 16.09.2019
    Bogumił
    Recenzja to z definicji opis wrażeń po obejrzeniu filmu. Nie da się jej zrobić bez obejrzenia filmu. Na razie wychodzi na to, że oszukujesz czytelników.
  • Bogumił 16.09.2019
    Zaciekawiony nikogo nie zmuszam na siłę do czytania
  • Tjeri 16.09.2019
    Oglądałeś ten film, Bogumile?
    A tak poza tym to popraw błąd ze zdania: "gdy na obrazach ultrasonografu ujrzała trzynastomiesięczne dziecko w łonie matki broniące się przed aborcją."
  • Bogumił 16.09.2019
    Nie oglądałem, bo nie jest wyświetlany jeszcze w Polsce i chyba nie ma go na płytkach. Recenzję "Malowanego Ptaka" też pisałem przed premierą filmu.
  • Tjeri 16.09.2019
    Bogumił - pamiętam tę "recenzję", która recenzją nie była. Tu podobnie. Jest to zachęta do obejrzenia, reklama, ale nie recenzja.
    No i błędu nie poprawiłeś - chyba nie chcesz salwy śmiechu zamiast przerażenia - jako reakcji na tekst.
  • Bogumił 16.09.2019
    Tjeri poprawiłem, ale sama widzisz, lewacy nawet merytorycznie nie potrafią wypunktować tekstu, ale się obrażają za prawdę.
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje się pod komentarzem Bucza.

    xddd
  • Tjeri 16.09.2019
    Bogumił to jeszcze zdejmij "recenzję". Nie da się zrecenzjować czegoś, czego się nie oglądało.
  • Bogumił 16.09.2019
    Ritha Popełnić błąd to jeszcze nie tragedia. Tragedią jest trwanie przy tym błędzie. A jeszcze większą – wmawianie innym, że to nie był błąd.
    François de La Rochefoucauld
  • Bogumił 16.09.2019
    Tjeri to już zostawię, bo ja o tym filmie wiem wszystko, poza tym w tekście zawarty jest mój własny pogląd na sprawę. Mimo wszystko dziękuję za zwrócenie uwagi na błąd merytoryczny. A co do treści i przesłania filmu miałabyś coś do powiedzenia?
  • Bogumił 16.09.2019
    Ritha Popełnić błąd to jeszcze nie tragedia. Tragedią jest trwanie przy tym błędzie. A jeszcze większą – wmawianie innym, że to nie był błąd.
    François de La Rochefoucauld
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje się pod komentarzem Bucza.
  • Tjeri 16.09.2019
    Bogumił - wypowiadanie się o "recenzji" filmu, którego nie oglądałeś jest bez sensu. Gdy sięgam po recenzję w necie, to po to, by zdecydować - obejrzeć czy nie. Mogę jeszcze mieć refleksję - dobrze napisana recenzja, czy źle. Tu więc takich wniosków nie mam. Nie oglądałeś, to nie ma o czy dyskutować. Gdy obejrzysz i zrecenzujesz, to wtedy się wypowiem.
    A jeśli to pretekst o dyskusji o temacie filmu - to jest od tego forum, ja zaś dyskusji z Tobą nie podejmę, bo nie odpowiada mi poziom rozmowy, który reprezentujesz - wyrzucanie kwestii pod ciśnieniem i obrażanie interlokutorów.
  • akwamen 16.09.2019
    Boguś ale chrapkę na chłopczyka Angeli to masz... hipokryta!
  • akwamen 16.09.2019
    Bogumił udowodnij że tylko lewaki dokonują aborcji i udowodnij że prawaki tego nie robili i nie robią.
  • Bogumił 16.09.2019
    akwi film dotyczy przemysłu aborcyjnego, który reklamuje swoje zbrodnicze usługi na rynku, a nie charakterystyki ideowej kobiet. Jak cię ten temat interesuje, to przeprowadź badania, albo poszukaj jakichś gotowych.
  • stefanklakson 16.09.2019
    Film wstrząśnie lewackimi wielkimi brzuszyskami od spazmów śmiechu.
  • betti 16.09.2019
    Nie wstrząśnie, bo co może wstrząsnąć pustką? Będą się śmiać, wydziwiać, dorabiać ideologię i to wszystko. Bez sensu takie pytania.
  • akwamen 16.09.2019
    betta kogo masz na myśli?
  • betti 16.09.2019
    Ludzi, którzy zabijają własne dzieci i jeszcze tym się szczycą.
  • akwamen 16.09.2019
    Żeby mówić coś na temat trzeba znać temat.
  • betti 16.09.2019
    Ja znam, nie wiem, jak ty.
  • Bogumił 16.09.2019
    O aborcji napisała wcześniejsza zażarta aborcjonistka, mająca na sumieniu tysiące dzieci, może powinni wziąć jej zdanie pod uwagę.
  • akwamen 16.09.2019
    Boguś co z twą pasją do chłopca Angeli?
  • akwamen 16.09.2019
    betti skąd? Z sieci?
  • betti 16.09.2019
    A co ciebie obchodzi skąd? To moja sprawa. Tobie nic do mojego życia.
  • akwamen 16.09.2019
    betti a co cię obchodzą inni?
  • betti 16.09.2019
    Obchodzą mnie dzieci. Nikt nie ma prawa krzywdzić.
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje się pod komentarzem Bucza.
  • akwamen 16.09.2019
    betti nie są twoje. To sprawa sumienia matek. Daj krajowi obrońców wielu, przysłuż się w jakiś sposób, nikt nie broni. Co ty wiesz o swiecie, czy ty wiesz jakie tragedie przeżywają matki? Zamiast siedzieć jak kwoka przed lapkiem zapieprzaj pomagać przy niepełnosprawnych i upośledzonych dzieciach w domach opieki, sierocińcach i hospicjach, ty obrończynio swego stołka przed monitorem. Co dałaś temu krajowi? jJak pomogłaś? pPotem morde drzyj o obronie kogokolwiek.
  • betti 16.09.2019
    Ritha obrażanie jest bez sensu. Lepszy byłby wydźwięk, gdyby bez wycieczek osobistych napisany. Może Bogumił to zrozumie...
  • akwamen 16.09.2019
    betti idź się upij albo zamknij.
  • betti 16.09.2019
    akwamen co ty ograniczony dupku wiesz o moim życiu? Nic. A zabierasz głos i pleciesz idiotyzmy. Zajmowałeś się wolontariatem? Ja tak. Pomogłeś komuś w życiu, ja nie jednej osobie. Więc zamknij się łaskawie o odczep ode mnie. Dziękuję,
  • Bogumił 16.09.2019
    akwi dlaczego ten temat tak Ci przeszkadza, że usiłujesz odebrać prawo głosu osobom uczciwym. A jeśli Ci nie odpowiada, to zamilknij.
  • akwamen 16.09.2019
    Bogumił bo to temat rzeka i pieprzenie nawiedzonej paniusi zza monitorka i pana, który plecie coś czego na oczy nie widział, jest tak żałosne jak głos hipokryty.
  • betti 16.09.2019
    Ta ''nawiedzona paniusia'' więcej gnido od ciebie zrobiła, różnica w tym, że się nie chwali jak inni, którzy g. zrobią a drą japy.
  • Bogumił 16.09.2019
    akwi wiesz, w Auschwitz jako więzień też nie byłem, to nie mam prawa mówić o tym? Spodziewałem się po Tobie lepszych argumentów, a nie w stylu Twojej pani.
  • Bogumił 16.09.2019
    betti skręcam się ze śmiechu, Angela zażądała ode mnie niedawno wykazu dobrych uczynków:)) Akwi już się upodobnił do swej pani.
  • akwamen 16.09.2019
    betti licytuj się proszę bardzo. Udowadniasz to codziennie na opowi.
  • betti 16.09.2019
    akwamen co udowadniam? Że piszę prawdę, kiedy tekst jest do d. a na czym taki pajac jak ty się nie zna i drze japę z innymi ''pokrzywdzonymi''?
  • akwamen 16.09.2019
    Boguś a ja nie spodziewałem się że jesteś aż takim dewiantem.
  • akwamen 16.09.2019
    betti jesteś pusta, a przez to żałosna i tyle w temacie.
  • Bogumił 16.09.2019
    akwi skoro masz upodobanie w chłopcach możesz spróbować, może Ci któryś pozwoli, poproś swojej pani, żeby ci udostępniła kogoś
  • Bogumił 16.09.2019
    akwi i kto to pisze, ty też okazujesz się pustym, żałosnym, bezideowym lewakiem. Szkoda, myślałem, żeś lepszy.
  • betti 16.09.2019
    akwamen a ty ograniczony do n-tej potęgi, a zabierasz głos. Bronić trzeba z głową, sama japa do tego nie wystarczy. Co ty wiesz o poezji? G. i bronisz g.
  • akwamen 16.09.2019
    betti ;)
  • betti 16.09.2019
    siedzisz tylko i filujesz, kiedy wejdę na portal, to twoje zajęcie. To ambicje do zaistnienia na portalu, żałosny dupek!
  • akwamen 16.09.2019
    betti ;)
  • akwamen 16.09.2019
    Boguś twoje słowa z wczoraj:

    Ciekawy1 13 min. temu
    Angela ja wolę twojego synka
    Odpowiedz

    Ciekawy1 3 min. temu
    Angela pilnuj dzieciaka
    Odpowiedz
  • Bogumił 16.09.2019
    akwi to są Twoje słowa z jakiegoś lewego konta. Ciekawe ile ci płacą i kto:))) Ty już byłeś rigsem, marcjaszem, i nie tylko.
  • akwamen 16.09.2019
    Bogumił tiaaaa... hi, hi, hi
  • Anonim 16.09.2019
    Bogumił Ciekawy1 to Twoje alter konto, link: http://www.opowi.pl/ksiadz-marek-a53303/
  • akwamen 16.09.2019
    Marzyciel takich wpadek to ma kilka hi, hi, hi jeszcze z Kastorem wpadł, a za chwilę z Marjaszkiem czy innym Marjankiem wpadnie
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Stop
  • Kapelusznik 16.09.2019
    What
    The
    Fuck
    Are
    You
    Doing
    ?
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Please
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Stop
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Wait
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Co robisz stefan?
  • Ritha 16.09.2019
    moze przybil gwozdzia na q
    xdd
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Ritha
    Albo nabija komentarze bogusiowi, który chce bić rekordy
  • stefanklakson 16.09.2019
    Coś się zablokowało :D Już słucham Elvisa :D
  • Kapelusznik 16.09.2019
    ...
    Na "q"??
  • Kapelusznik 16.09.2019
    Wtaf
  • Mane Tekel Fares 16.09.2019
    Cóż, nadal jestem za tym, aby takie teksty niemające absolutnie nic wspólnego nawet z najpodlejszą literaturą usuwać wraz autorem.
  • Bogumił 16.09.2019
    Film jest na podstawie książki. Manifesty obrażające moja religię ci nie przeszkadzają zapewne. A co mają wspólnego z opowi. I pełno innych prowokacyjnych wątków o niczym. Pewnie jeszcze wyznajesz zasady miłości do inności, tolerancji itepe, itede. Więc je pokaż.
  • Mane Tekel Fares 16.09.2019
    Bogumił Nie wiem jaka jest Twoja religia ale z pewnością nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem. Tego jestem pewien. Wyznaję zasady tolerancji o ile nie ingerują w moją wolność. I jestem przeciwnikiem plucia jadem na portalu literackim. Pluj na ulicy. Może ktoś wysłucha.
  • Bogumił 16.09.2019
    Mane Tekel Fares Już wytłumaczyłem Ritcie powyżej, co wy lewacy uważacie za plucie jadem, to samo co esesmani w Auschwtiz, mówienie o nich prawdy. Więc daj sobie spokój z tym pluciem i z jadem.
  • Mane Tekel Fares 16.09.2019
    Bogumił Dlaczego nazwałeś mnie lewakiem i porownujesz do esesmana w KL? Zdajesz sobie sprawę z tego, co teraz zrobiłeś?
  • Bogumił 16.09.2019
    Mane Tekel Fares a myśl sobie co chcesz, nikt rozsądny nie krytykowałby tego tematu. Literat z Ciebie widzę też żaden skoro nie rozumiesz pojęcia analogii.
  • Mane Tekel Fares 16.09.2019
    Bogumił Jest istotna różnica między analogią a przypisywaniem komuś cech obrażając go.
  • refluks 16.09.2019
    Bogumił I tutaj ja muszę po raz kolejny coś roztłomaczyć.
    Otóż jest zasadnicza różnica między lewicowcem a lewakiem.
    Lewak to popierający socjaldemokrację, a ta jest największym wrogiem klasy robotniczej.
    Musicie odróżniać socjalizm od socjaldemokracji.
    Chodzi o to, żeby ludziom obrzydzić socjalizm i zporównywać go z socjaldemokracją, czyli LGTB, ruchamy, co się rusza, zmieniamy płeć co rok, dzieci niech się określają płciowo już w przedszkolu i uczmy je jak marszczyć freda i stymulować łechtaczkę w wieku czterech lat.
    Taka jest realność we socjaldemokracji.
    W socjalizmie kazdy byl se jaki był, ale nie darl mordy, że mu jakieś prawa przynależą, bo się on nie identyfikuję ze swym prąciem/lechtaczką
  • Bogumił 16.09.2019
    refluks ale mnie politologiczne kwestie tak bardzo nie nurtują, bo lewactwo to stan umysłu, a niekoniecznie żadna przynależność partyjna.
  • refluks 16.09.2019
    To wyżej to ani recenzja, ani utwór, ani felieton, ani huj wie co.
    Aby pierd.
    P.S.

    Płód nie jest człowiekiem.
    Matka kocha to, co nosi w brzuchu, ale to nie jest człowiek.
    Bo człowiekiem stajesz się. Na skutek wychowania, kultury.
    Każde z was słyszało o ludzkich dzieciach wychowanych przez zwierzęta.
    Nigdy nie nauczą się mówić, nie ma mowy o socjalizacji.
    Aborcja według mnie winna być dozwolona, ale nie traktowana jak środek antykoncepcyjny.
  • Bogumił 16.09.2019
    Refluks, recenzja na temat poważnego dzieła literackiego i nakręconego na jego podstawie filmu, jest jak najbardziej w zakresie portalu literackiego. Przy większości banalnych tekstach, które się tutaj pojawiają stanowi wartość dodaną dla portalu.
  • szopciuszek 16.09.2019
    Refleks, bardzo celnie potrafisz podsumowałaś jaki to jest tekst :) Aż się zaśmiałam. Pozdrówki ;)

    Bogumile, na pewno potrafisz się bardziej postarać. Oceny nie stawiam.
  • szopciuszek 16.09.2019
    Refluks - autokorekta (grrr)
  • Ritha 16.09.2019
    Podpisuje sie pod komentarzem Ref.
  • betti 16.09.2019
    PŁÓD NIE JEST CZŁOWIEKIEM? To czym?
  • Bogumił 16.09.2019
    Dla nich zlepkiem komórek. I tym zlepkiem pewnie pozostają do końca życia, stąd ich wścieklizna.
  • betti 16.09.2019
    Dziecko, które się rodzi, to nie człowiek?
  • refluks 16.09.2019
    Nie, płód nie jest człowiekiem. Zlepek tkanek.
    To, co wychodzi na świat te nie jest człowiekiem.
    Daj je na wychowanie małpom lub wilkom.
    Wykarmią, ogrzeją.
    Człowiekiem się stajesz poprzez naukę, edukację, socjalizację.
    I nie dotyczy to tylko noworodków.
    Człowiekiem być okazać się może w tramwaju, gdy ktoś kogoś bije, a jeden reaguje.
    Ten jeden człowiek.
    To człowiek wzrusza się na widok obrazu Tycjana, lektury Tołstoja.
  • betti 16.09.2019
    refluks przedziwna logika. Właściwie tak myśląc, to można zabijać ten ''zlepek tkanek'' i nawet oddawać pedofilom, bo skoro to ''coś'' nic nie czuje, to czemu nie?
  • Bogumił 16.09.2019
    refluks wszystko jest zlepkiem tkanek. Wytłumacz mi dlaczego twierdzono że prośne lochy chodzą z małymi dziczkami, a nie zlepkami komórek z dzikami nie mającymi nic wspólnego.
  • Bogumił 16.09.2019
    refluks i jakim cudem w sądach zapadają orzeczenia, że te zlepki komórek dziedziczą np. majątek po zmarłym członku rodziny. Przedziwne te orzeczenia. A Ty zaprzeczasz człowieczeństwu ludzi w łonach matek. Pewnie od niejednej dostałbyś po łbie, gdybyś jej to w oczy powiedziała.
  • betti 16.09.2019
    Bo przecież tylko człowiek może odczuwać, a ''coś'' nie jest w stanie. Gdzieś czytałam, że takie ''coś'' uratowało rodzinę z pożaru... ciekawe dlaczego, czyżby coś poczuło?
  • refluks 16.09.2019
    betti Wszystko żywe czuje. Ból, strach,poparzenie, kopnięcie.
    Ale tyko człowiek jest w stanie określić stratyfikację czucia.
    U zwierząt to instynkt, u człowieka też.
    Ale jest jeszcze ta stratyfikacja.
    Rozumiesz?
  • betti 16.09.2019
    refluks rozumiem, jednak się nie zgadzam.

    Twoje kotki, po urodzeniu czym były? Kamykami?
  • puszczyk 16.09.2019
    refluks podpisuję się pod wszystkimi opiniami jakie tu wyraziłaś, refluksjo :)
    Brawo za przemyślenia i odwagę przy takim poziomie agresji i nawiedzenia oszołomstwa,jaki tu zaprezentowali.
  • refluks 16.09.2019
    betti Zwierzakami. Ale ode mnie zależy czy będą dzikusami czy zsocjalizowanymi kocurami.
    To ja je uczę, że nie sra się tam, gdzie się śpi lub je.
  • Bogumił 16.09.2019
    refluks, nie kłóć się bo nie masz racji kotek zabrany od kotki po urodzeniu, karmiony sztucznie pozostaje kotem ze wszystkimi kocimi właściwościami, sra do piasku a nie na dywan, łowi myszy, zachowuje się jak typowy kot. To czemu tych samych właściwości odmawiasz dziecku.
  • Bogumił 16.09.2019
    refluks a Ty możesz nadać mu jedynie ogłady, jednak na tyle, na ile on Ci sam pozwoli.
  • betti 16.09.2019
    refluks piszesz o wychowaniu. Ja piszę o żywej istocie, która posiada mózg, myśli, rozumie. Nawet w tym zlepku tkanek rozwija się mózg.
    Osobiście znam bardzo dobrze wychowane świnie, z człowieczeństwem nie mające nic wspólnego. Ale w ogólnym bilansie, każdy z nich to człowiek.
    I człowiek jest dla mnie w zlepku tkanek, w malutkiej istotce. Wszyscy maja prawa.

    Ty twierdzisz, że człowieka można dopiero wychować. To nie tak. Można zadbać o inteligencję, maniery, ogładę. Człowiekiem natomiast się jest, od chwili poczęcia.
  • refluks 16.09.2019
    Bogumił. Tak, z automatu zlepek tkanek może dziedziczyć. Takie prawo. I na ten przykład weź sobie wyobraź, że zamiast tobie wszystko zapisują zlepkowi, który zamiast być uczony we przedszkolu, został wrzucony psom do budy. I na sali sądowej widzisz szczekającego liżącego sobie jajka, no właśnie kogo?
    Człowieka?
    Czy ludzkie dziecko wychowane przez psy?
  • Bogumił 16.09.2019
    refluks gdzie Ty masz ludzkie dzieci wychowane przez psy? To jakieś bajki, Romulus i Remus wychowani przez wilczycę. I na bardzo zaradnych ludzi wyrośli, jakoś nie stali się wilkami.
  • Bogumił 16.09.2019
    refluks Ty masz koty? I myślisz, ze to Ty je wychowujesz? A w rzeczywistości one wychowują Ciebie i dobrze Ci z tym:)))
  • jolka_ka 16.09.2019
    To nie jest recenzja, Bogumił. Może byłaby, gdybyś darował sobie osobiste przepychanki i udowadnia ie czytelnikowi jedynej słusznej racji. Recenzje są i pozytywne, i negatywne, ale jeszcze mi się nie zdarzyło przeczytać takiej, w której autor obraża i manifestuje swoje poglądy. Co do aborcji: temat rzeka. Ja jestem za terminacją tylko w wypadku poważnych wad letalnych. W większości przypadków natura działa sama i usuwa takie zarodki już na etapie 6-8tc, ale jeśli nie i dziecko ma być obarczone rychłą śmiercią tuż po porodzie (czytałam niedawno artykuł o tym, że kobieta dokonała terminacji, bo dziecko urodziłoby się bez czaszki, co skutkuje wiadomym) to ja takie zachowanie rozumiem. Czekać całą ciążę na pogrzeb? Nie róbmy z kobiet na siłę męczennic. Ktoś wyżej wspomniał, że nie może być to środek antykoncepcyjny i tu racja, bo to wszystko jest nadużywane, ale wobec powyższych, śmiertelnych wad nie miałabym ani siły ani chęci takiej ciąży utrzymywać. Są też sporne kwestie, które dotyczą wad genetycznych ale kto tego nie doświadczył, albo chociaż nie poobserwował (na reklamach zwykle pokazują uśmiechnięte dzieci z zespołem downa) to też niekoniecznie powinien decydować o czyimś życiu. To też ciekawe, że dużo do powiedzenia maja faceci, a jak już jeden z drugim dowie się, że jego dziecko będzie niepełnosprawne to rola ojca i męża się kończy. I proszę nie dokładać mi jakiejkolwiek politycznej łatki, bo nie sympatyzuje z żadną partią. Jestem za wyborem w określonym przypadku, nie za stosowaniem aborcji, bo "wpadka".
    Pozdrawiam.
  • Bogumił 16.09.2019
    Dziękuję Jolu za ten głos, i taki jest obecnie stan prawny w Polsce, tyle, że wada rozwojowa dziecka w obecnym stanie jest nadużywana, i wystarczy, że kobieta znajdzie nieuczciwego lekarza łapówkarza, który jej to podbije, i może nawet zdrowe dziecko zabić. Dziś media podały, że w domu jednego takiego znaleziono tysiące ciał noworodków.
  • Słyszałem o tym filmie; podobno w Ameryce dobrze się przyjął. Pozdrawiam
  • Bogumił 16.09.2019
    Dzięki Marku, też słyszałem, że jest duża frekwencja w kinach.
  • Dekaos Dondi 16.09.2019
    Film → https://cdafilmy.online/film/unplanned/. Nie oglądałem jeszcze.
  • zingara 23.09.2019
    Dlaczego Lewaków? Znam mnóstwo osób prawicowych które popierają aborcję, powiem więcej znałam księdza który nakłaniał do aborcji :( aborcja nie może być antykoncepcją, to prawda ale nie można decydować za kobiety ktore nosza w sobie uszkodzony płód, lub ciąża jest wynikiem gwałtu.
  • Bogumił 24.09.2019
    Człowiek popierający cywilizację śmierci nie jest osobą prawą choćby się za taką uważał.
  • Część Bogumile, właśnie wróciłem z kina. Sala była pełna. Film zajebisty! Łączy to co smutne, śmieszne i straszne; tak jak moja twórczość. Przesłanie bardzo wartościowe. Pozdrawiam
  • Tom Bordo 02.11.2019
    Ja nie poszedłem, bo brak w ogóle znanych aktorów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania