Czy to już to?

Znów śmiesznie to zabrzmi ale poznałam mężczyznę takiego samego jak on tylko z przyszłości ma 40 lat te same oczy mój uśmiech tak samo gadane ma na imię Piotrek urodził się 5 kwietnia i zodiakalnym barankiem jest odzwierciedleniem Piotrka p w lepszej wersji to samo tylko tego czego mi brakowało w Piotrku p ma Piotr d zakochałam się i obiecałam sobie że nie będę tutaj tego pisać nie będę się rozpisywać nie będę nic wam mówić bo znów to wszystko się zawali jak domek z kart ale uwielbiam jego czułość jego dopieszczanie mnie rozpieszczanie ten sam punkt patrzenia na świat chociaż ja mam tylko 24 lata a on 40 i ta różnica wieku i to wszystko po kolei to przeszkody to nic w porównaniu to co nas łączy jest identyczny dodatkowo to co wyobrażałam sobie w Piotrku p a czego tak naprawdę nie miał ma Piotr d zakochałam się zauroczyłam tęsknię ponad 3 miesiące czekam na niego a za tydzień już będzie z powrotem wraca codzienne rozmowy telefoniczna codziennie wiadomości na WhatsAppie tęsknota i wiara że w końcu będzie dobrze że w końcu będę szczęśliwa jestem przecież zaskakiwał mnie jak spotkaliśmy się pierwszy raz na naszą randkę po upojnej nocy po sypialni ze sobą po całą noc rano zjedliśmy w hotelu śniadanie jajecznica robiona na miękko z wodą z grejpfruta kanapki z szynką i z serem on siedzący naprzeciwko mnie patrzącymi w oczy na kacu obydwoje po śniadaniu wyszliśmy z hotelu i wychodząc zrobił dwa kroki do tyłu zabrał róże z flagonu jakąś pomarańczową dał mi ją do ręki zaskoczył mnie jak nikt inny nigdy ta jego czułość ta jego ciepłe ramiona takiego usta jaką całuję czas pokaże ale czy to to teraz zaproponował wspólny tatuaż mężczyzna dojrzały który troszkę przeszedł w życiu zakochał się czy to jest możliwe 24-latce bo ona w nim jest zauroczona na zabój zapomina o wszystkim jest skłonna zamknąć przeszłość kiedyś bardzo mocno kochała i wie że już teraz to jest niemożliwością wrócić do tego ale dostała prezent w życiu kogoś kogo kochała lepszej wersji czuję jakbym poznała tą osobę co kiedyś kochałam identyczną tylko że tak jakoś inaczej lepiej poszło tak jakoś inaczej wygląda mam wszystko czego chce czułość słowa zainteresowanie tylko mną czy tego nie potrzebuje kobieta zakochałam się...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • MartynaM ponad rok temu
    No wiesz, dla 40-latka, to frajda że jakaś młoda dziewczyna może być nim zainteresowana, to jak wygrana w lotto.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    "Pochmurny dzień, gdy szary cień, odbiera każdą radość nam..." Masz naturę tego dnia, Martyno.

    A tekst zgubił interpunkcję, widać w edytorze nie działa jakaś funkcja.
  • o nim pseud ponad rok temu
    MartynaM Jesteś w błędzie, czterdziestoletni mężczyzna ma większe powodzenie u "młodych dziewczyn" niźli dwudziestolatek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania