Poprzednie częściCzym dla mnie jesteś?

Czym jest śmierć?

Często zastanawiam się czym naprawdę jest śmierć.

Gdy umieramy nasz oddech zwalnia, a serce zatrzymuję się.

Będąc jeszcze mała, zawsze mówiłam, że moim największym marzeniem jest by wraz ze śmiercią zabrać do nieba mojego ukochane misia.

Teraz ze łzami w oczach piszę moje przemyślenia i zastanawiam się nad najgorszym scenariuszem: a jeśli w niebie nie zobaczę już mojej Mamy?

Jeśli wszyscy znikną, a ja zostanę pochłonięta przez mrok pustki, co wtedy będzie?

Może i mam dopiero czternaście lat, a do śmierci naturalnie jeszcze dużo czasu, a jeśli coś się stanie i odejdę za szybko?

Gdyby niebo nie istniało, a po śmierci spotkanie najbliższych byłoby niemożliwe, przeklnęłabym samą siebie by móc jeszcze raz spojrzeć i porozmawiać z ludźmi bliskim mojemu sercu.

Teraz, gdy łzy ściekają mi po policzkach rozumiem co czują już starsze osoby, bliskie skonania.

Dlatego warto przed końcem, powiedzieć komuś, że te lata spędzone razem z nim były na raj na ziemi.

 

¹ jeśli chodzi o przeżycia zawarte w tym "dziele", wszystko zdarzyło się naprawdę.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • KarolaKorman 11.08.2015
    ,,pochłonięta lrzez mrok pustki,'' - coś tu jest nie tak
    Wzruszające przemyślenia, piękne. Myślę, że masz przed sobą jeszcze mnóstwo czasu i zdążysz niejednokrotnie wyznać wszystkim najbliższym co do nich czujesz, Pozdrawiam :)
  • Haruu 11.08.2015
    O Jezusie xD widziałam ten błąd, a go nie poprawiłam, ahh ma krótka pamięć xD
    Dziękuję, jeśli nic się nie stanie myślę, że mi się uda c: Pozdrawiam! :)
  • Anonim 11.08.2015
    Mi tam zwisa Docyś :)
    Nie myśl o takich sprawach zbyt dużo, masz kupe czasu, a jeśli nawet nie, to przejmowanie się tyym faktem nic Ci nie da, bo śmierci nie unikniesz a Twoje życie stanie się tylko bardziej smutne.
    Wypieraj takie myśli, jak najdłużej i ciesz się życiem :)
  • Anonim 11.08.2015
    "Dlatego warto przed końcem, powiedzieć komuś, że te lata spędzone razem z nim były na raj na ziemi." ~ Chyba powinno być "jak raj na ziemi".
    Kolejnej muszę kupić eliksir nieśmiertelności T.T Haruu, zabraniam ci myśleć o takich rzeczach!
    Współczuję ci, nawet nie wiesz jak bardzo :(
  • Ktokolwiek 11.08.2015
    Ja też często boję się, ze po śmierci czeka już tylko ciemność i nicość. Ale pomyśl o tym tak : jeśli tak jest, to kiedy umrzesz będzie ci wszystko jedno. A jeśli tak nie jest to znaczy, że istnieje niebo :)
  • Anonim 11.08.2015
    Kolejnej trza kupować eliksir nieśmiertelności? Zbankrutuję T.T
  • pienkne i mondre przemyślenia 5/5
  • Haruu 11.08.2015
    Arigatou wszystkim! Postaram się mnie o tym myślec c: dziena Smok^^
  • Ichigo-chan 11.08.2015
    Haruu po prostu żyj tak, żeby w ostatnich sekundach niczego nie żałować, nie myśleć o tym, czego nie zdążyłaś powiedzieć.
    A ja ci taką małą piąteczkę zostawię, bo może mała rzecz, ale zawsze coś ode mnie dla Ciebie, na osłodę
  • Haruu 12.08.2015
    Ichi, zostałeś moim pocieszycielem xD dziękuję^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania