Damian - Dekaos Dondi

Damian był pięknym trzydziestoletnim mężczyzną i w wolnych chwilach pracuje na zbieraniu puszek po piwie i później je sprzedawał mając pieniądze na dokarmianie ptaków lubi przyrodę.

Pewnego razu jego dziewczyna była z niego dumna, bo dał pewnej starszej kobiecie i ona mu odpłaciła jak tylko najlepiej umiała. Ładna też była mimo wieku co miała sporo powiedziała do niego a on usłyszał, bo mówiła głośno, bo wszystko tak robiła.

– Nie każde złoto jasno błyszczy Damianie – powiedziała a on pokiwał ze rozumieniem głową bo słuchał jej uważnie chyba.

– I nie każdy co wędruje błądzi i Damian znowu pokiwał potakująco.

– Czemu mi to mówisz – zapytał Damian, gdyż był ciekawy spieszył się na zbieranie puszek, bo jego ptak marniał co go hodował.

Kobieta jednak nie odpowiedział tylko wstała poszła sobie i siedzi teraz gdzie indziej ma spokój od wkurwiających Damianów co nie rozumieją co się do nich mówi zawczasu przestała myśleć na ten temat.

Damian też sobie poszedł zmartwiony do domu bo zimno się zrobiło a gdy marzł to zobaczył swojego ptaka co wyjrzał z klatki szukał Damiana po całym mieszkaniu chociaż stał.

Damian poszedł na spotakanie ze swoją dziewczyną o blond oczach i rumianym tyłku. Poszli do niej do mieszkania na łóżko co od razu tam wchodzą na pościel. On jej zdjął wszystko z wieszaka i kazał się nakryć bo zimnao było przytulili się w sobie.

Ona zapytała chociaż chciała być goła:

– Nie podobam się tobie? – Pokiwała znacząco piersią w jego kierunku lewą też chociaż schowane były pod.

– Nie każde złoto jasno błyszczy – odpowiedział Damian ale mu się spieszyło więc wyszedł z mieszkania.

– Nie każdy kto wędruje błądzie – zawołała ona chociaż ubrana to się nie wstydziła tylko wybiegła za nim w korytarz by dać mu po ryju. – Bo ci jajo urwę – dodała groźnie bo umiała od wczoraj tak mówić. Dostał on dużo razy i krzyczy przerosił.

Poszli do lasu. Damian zapomniał o dokarmianiu dostał morderczych chęci bo w głowie mu się miesza od wszystkiego albo jeszcze więcej.

Zaszedł ją od tyłu, gdy sikała w krzakach po grzybach. Powiedział do niej:

–Nie każde złoto jasno błyszczy twoja skóra jednak tak. Podniecasz mnie a ona błagała żeby jej darował i darował bo nagle umarł i teraz śmierdzi długo go nikt nie znajduje w leśnej głuszy.

Ona nic nie powiedziała tylko wzruszyła ramionami i poszła się dokończyć bo przerwał jej Damian i leży nieżywy a ptaki mu oczy wydziobują wszystkie.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • Angela 14.04.2019
    Po pierwszym zdaniu Margarita.
  • pkropka 14.04.2019
    O. Ja stawiam na Nuncjusza w przebraniu.
  • Mia123a 14.04.2019
    Hm... Niby Marg. Ale w sumie? Hm, może faktycznie ktoś się pokusił o jej pióro.
  • Angela 14.04.2019
    No ale zabawa to Niepowtarzalny Styl, a nie Podrabiany Styl : D
  • jesień2018 14.04.2019
    Ja wiem tylko, kto tego NIE napisał. Otóż to nie była Margerita :)
  • jesień2018 14.04.2019
    To był ktoś, kto myślał, że jej styl łatwo podrobić i się srodze pomylił ;)
  • NihiluśSmurf 14.04.2019
    Jesień, a co Ty taka wszechwiedząca? Jak dla mnie to ktoś se kręci całkiem klawo bekę ze stylu Margaret, ale nie chcę przesadnie wychwalać autora, żeby nie wyszło, że to ja nim jestem. Lol. Moim zdaniem tylko Nuncjusz jest w stanie napisać erotyczne opowiadanie z moczem jako punktem zaczepnym podrywu.
  • NihiluśSmurf 14.04.2019
    *W taki sposób napisać.
  • Angela 14.04.2019
    Więc może Can?
  • Enchanteuse 14.04.2019
    Mi to wygląda na Nuncjusza. Can raczej w takie rzeczy się nie bawi.
  • Mia123a 14.04.2019
    Gdzie tam Canu, to Nuncjusz też tak myślę.
  • Angela 14.04.2019
    Zostaje tylko czekać.
  • Pan Buczybór 14.04.2019
    Już po pierwszym zdaniu widać, że Mar, ale jak przeczytałem dalej... Tematyka, pewna wyrażenia - może być Nuncjusz udający Mar. Tak pół na pół, bym powiedział.
  • Pasja 14.04.2019
    Z Mar to chyba podpucha :)
  • Light 14.04.2019
    To nie Mar. Za dużo "parodii" :P Stawiam na Nuncjusza albo Smerfa.
  • sensol 14.04.2019
    nie wiem, kto to napisał, ale wyszło ZAJEBIŚCIE. będąc użytkownikiem opowi.pl nie mam pojęcia kto to. może Nuncjusz?
  • sensol 14.04.2019
    w każdym razie akcja jest SROGA
  • "– Nie każdy kto wędruje błądzie – zawołała ona chociaż ubrana to się nie wstydziła tylko wybiegła za nim w korytarz by dać mu po ryju. – Bo ci jajo urwę – dodała groźnie bo umiała od wczoraj tak mówić. Dostał on dużo razy i krzyczy przerosił."

    Mi to wygląda na podpis Nuncjusza, mimo że konwencja margeritowska.
    Stawiam na Nuncjusza.
    I pytam się kiedy zostaną poodkrywane karty, bo jestem cholernie ciekaw trafności swoich typów?
  • Pasja 14.04.2019
    przynajmniej powinni się ujawnić Autorzy, którzy wrzucili teksty
  • sensol 14.04.2019
    pasja ujawnić sie mogą dopiero po zakończeniu cyklu dodawania tesktów. tak myślę. w przeciwnym razie, po ujwanieniu jak ktoś doda, to będzie "spalony" więc oragznizator zabawy, musi dać sygnał: STOP. i wtedy się ujawniają wszyscy na raz
  • Anonim 14.04.2019
    Po tym, jak oceniłem któreś z poprzednich Twoich opowiadań, sięgnąłem po to. I srogo się rozczarowałem. Bo mi to zalatuje jakimś eksperymentem z formą. A ja raczej nie lubię eksperymentów z formą, wolę klasyczne.
    Także sorry, nie tym razem.

    Pozdrawiam.
  • Angela 14.04.2019
    "Po tym, jak oceniłem któreś z poprzednich Twoich opowiadań" jeśli można wiedzieć czyich, skoro autor
    nie jest jeszcze podany, a my zgadujemy?
  • Anonim 14.04.2019
    Angela, nie kumam. Czyli pod tym autorem kryją się zbiory różnych autorów? A to ci dopiero. Ok, juz przyjmuję do wiadomości.
  • Angela 14.04.2019
    Antoni Grycuk zajrzyj na forum i Niepowtarzalny styl, a wszystko będzie jasne.To taka zabawa.
  • Karawan 14.04.2019
    Wg mnie jednak Nun ;)
  • Margerita 14.04.2019
    Chwileczkę nie przypominam sobie, żeby wyraziła zgodę na parodiowanie mnie
    ale wiem kto to napisał zaciekawiony
  • Marg jeśli ktoś Cię naśladuje, to się tylko ciesz, tzn jesteś tak bardzo, nazwę to, nietuzinkowa, że wiesz :)
  • Pasja 14.04.2019
    może mia zabawiła się w podrabianie?
  • Canulas 14.04.2019
    Wyszło zajebiście, zwłaszcza te czasy, ale nie mam pojęcia kto.
  • Pasja 14.04.2019
    a może Angela zagrała nam na nosie?
  • Angela 14.04.2019
    oczywiście, że nie, ja się tak brzydko nie bawię : P
  • sensol 14.04.2019
    "Damian też sobie poszedł zmartwiony do domu bo zimno się zrobiło a gdy marzł to zobaczył swojego ptaka co wyjrzał z klatki szukał Damiana po całym mieszkaniu chociaż stał." to zdanie perełka. w ogóle, bardzo mnie rozbawił tekst. broni się nawet sam, nie jako parodia. chyba Nuncjusza on.
  • Enchanteuse 14.04.2019
    Dla mnie zdaniem perełką jest to:
    "Ona nic nie powiedziała tylko wzruszyła ramionami i poszła się dokończyć bo przerwał jej Damian i leży nieżywy a ptaki mu oczy wydziobują wszystkie."

    Tamto wyżej też, ale to jest takie ach-och ;)
    Nadal myślę że Nuncjusz. Konwencja się zgadzalaby.
  • sensol 14.04.2019
    Enchanteuse taak... to zdanie też jest z DUŻYM wykopem.
  • Zaciekawiony 15.04.2019
    To musiał napisać ktoś, kto dobrze zna twory Marg, nawet widzę tu pewne cytaty. Agnieszka Gu?
  • Agnieszka Gu 15.04.2019
    To Nuncjusz, jak nic :)
  • Mia123a 15.04.2019
    To kto? Jak nie Nuncjusz to... Nie no Canu by tego nie zrobił. A może to robota Sensola? Ooch zachciało się Wam takich głupkowatych zabaw. Nie wiem :(
  • Canulas 15.04.2019
    Ja tylko czytam.
  • Pasja 15.04.2019
    To ja, to ja
  • fanthomas 15.04.2019
    zaciekawiony
  • fanthomas 15.04.2019
    Nie no na pewno margerita
  • Margerita 15.04.2019
    fanthomas
    ja nie
  • Zaciekawiony 15.04.2019
    Ja bym bardziej parodiował
  • sensol 15.04.2019
    karawan!
  • sensol 15.04.2019
    albo fantomas?
  • Ritha 15.04.2019
    Okropny.
  • sensol 15.04.2019
    okropny też pasuje
  • Pasja 16.04.2019
    Tu zagwozdka ale pójdę do Fanhomasa
  • Light 17.04.2019
    A tu kto? :P
  • No właśnie?
  • Dekaos Dondi 17.04.2019
    To ja napisałem... Damiana i teraz mi Margerita pejczem dowali:((
  • O ja pierdziu!!! No DDmasz pozamiatane:) ale nic się nie bój, bierz mnie na adwokata, udobruchały Marg :)))
  • Myśle, że tekst warty pejcza :)))
  • Enchanteuse 17.04.2019
    No to jazda. Ja Ciebie, Dekaosie widziałam w bardziej okołobasniowych tekstach; w wierszach. Tu pokazałeś pazurki :)
  • Pasja 17.04.2019
    No nieźle sparodiowałeś, ale znając ciebie z ilości ponad normę i szeroki wachlarz gatunku, można wyrazić owacje na stojąco. Brawo!
  • jesień2018 17.04.2019
    Hahahaha no DD, jak to mówią niektórzy: zrobiłeś mi dziś dzień!! Ale że typowałam Cię kilka razy i ani razu nie zgadłam to FOCH.
  • Light 17.04.2019
    No ładnie. Pozamiatałeś :D
  • Margerita 17.04.2019
    już jestem przygotowana i nie będzie żadnej łaski ani udobruchania
  • Ritha 17.04.2019
    Deeeekaos? O kurde xd
  • sensol 17.04.2019
    gratulejszyn Dekaos!! dobrze wyszło. prawie umarłem (ze śmiechu)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania