Debacisko

Lepsi od niżej uśmiechniętego zajęli się prognozowaniem wyników wyborów i układaniem komentatorskich klocków pod partyjny gust. Chwalić Boga, nie muszę opowiadać, jak i kto komu dał popalić, bo podobno niewielu było takich, co nie oglądali telewizyjnej naparzanki. Podobno, albowiem zważywszy na fakt, iż ową ustawkę oglądało circa dwa miliony widzów, a w całym kraju jest ze dwadzieścia milionów potencjalnych wyborców, frekwencja nie urywała czterech liter.

*

Zgodnie z przysłowiem, że każda pliszka swój ogonek chwali, zwolennicy Hołowni pobiegli z zachwytami w jego kierunku, sympatycy lewicy rzucili się z czołobitnościami do stóp pani Joannie, a speszonego Tuska pochwalili mimochodem i byle zbyć. Co jest nie bardzo sprawiedliwe, gdyż facet miał prawo czuć się nieswojo; wszak znalazł się na wrażym terenie. W bastionie ludzi nieprzychylnych, mówiąc językiem wulgarnym (wg PiS). Miał więc co dnia solidną dawkę gówna, mówiąc językiem wykwintnym (wg mnie).

*

Co prawda Pani Wielgus była w telewizji publicznej osiem wiosen temu, czyli tak samo dawno, jak pan Donald, jednak mogła czuć się swobodniej od niego, gdyż PiS-owcy nie gnoili jej tak zaciekle i co dnia. Podobnie rzecz się miała z pozostałymi debatantami. Rzecz jasna, wszyscy zawodnicy byli w miarę wyluzowani, ponieważ jeśli ich opluwano, to nie personalnie, ale hurtem, grupowo, jako partię. Podczas gdy Tuska po nazwisku i z grubej rury umysłowych szambiarek.

*

Nie mam zamiaru wdawać się w oceny wydarzenia pokazującego prawdziwą maskę pana Pinokia. Tak samo zmilczę o pasmanteryjnych pytaniach do herosów tegoż wydarzenia. A o gigantycznie małym Wielkim Nieobecnym toże.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Każdy miał takie same pytania i każdy tyle samo czasu. Sztaby zatwierdziły taki harmonogram.

    Mnie tylko Bosak się podobał, i wypadł najlepiej ze wszystkich. Konkretny, merytoryczny, rzeczowy.

    W sumie to czekałam kiedy Tusk zacznie płakać... nieporadny jak dzieciaczek w piaskownicy, gdy inny zabierze szpadelek. I żeby jeszcze ktoś nie dawał mu mówić...

    Ciekawe czy Morawiecki oddał Tuskowi 2 zł?
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    To była szopka, Morawiecki był wykuty na pamięć odpowiedzi, a nawet chyba frętwych żartów też. Tusk pokazał jaja, że przyszedł do gniazda żmij. Bosak wypadł faktycznie dobrze, ale debaty to jego żywioł, zawsze w nich dobrze wypada, ale Hołownia szedł z nim łeb w łeb
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    No i Wielgus jako jedyna kobieta, wypadła wizerunkowo bardzo dobrze. To moje zdanie. Ogólnie to nie była debata tylko próba propagandowej szopki, którą wyszła marnie
  • Grain 7 miesięcy temu
    Tak
  • Grain 7 miesięcy temu
    Tak
  • Grain 7 miesięcy temu
    Grafomanka, oddał. Bosak niepohańbiony nauką i żadną dotąd pracą – od dzielenia podatków wg sprytnie napisanego przez pijarówców tekstu, do trafienia w kilkanaście %.
    Poselska micha będzie i dla żony kandydatki.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, raczej wszystkie debaty tak wyglądają.

    Tusk nic nie pokazał, jak na światowego salonowca. Morawiecki zawsze czuje się dobrze w publicznych wystąpieniach, widziałeś go kiedyś z kartką, jak innych, on zawsze z głowy wszystko mówi, to inteligentny facet. Niepotrzebnie jednak poszedł w ''rozmowę'' z Tuskiem, powinien olać ''Mateuszu, co się z Tobą stało'' i skupić się na konkretach.

    A Bosak nie patrzył na nich, tylko rzeczowo i na temat.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Grain, nie wiem czy niepohańbiony nauką. Umie się zachować w przeciwieństwie do Tuska chociażby, który na wiecach jak lew, a na debacie jak ciamajda.
  • Grain 7 miesięcy temu
    Grafomanka, on nie wzbudza zaufania ze schowaną taktycznie menażerią typu Wipler, rusofil Braun i inni. W skali kraju to są głosy oddane na nic.
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Bosak to wydmuszka wykreowana na cele polityczne, on sobą nic nie reprezentuje bez swoich ludzi do PR
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    I to, że dałabyś się takiemu puknąć, nie znaczy o politycznych aspiracjach ;)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Hołownia jak ksiądz w kościele... Tusk spanikowany, myślałam że naprawdę wybuchnie płaczem...

    Weź się puknij, łukaszenko, w czółko...
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka No przecież widzę jak opisujesz swojego bożyszcze Bosaka xD
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Jestem trochę zawiedziony twoją inteligencją Martyno, bo dałaś się złapać na tani chwyt reklamowy
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Mnie się Sośnierz podoba, jako mężczyzna. Z polityków.
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka Bosakowi to byś i od tylnych drzwi wpuściłe he he
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    No i prof. Legutko. Piękna inteligencja.

    Czy ty już niczym innym myśleć nie potrafisz? Strasznie jestem rozczarowana twoją inteligencją, łukaszenko...
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka I ty to mi próbujesz zarzucić co sama robisz?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, a co robię?
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka Nawet jak ci napiszę to nie uwierzysz, ponieważ robisz to bezwiednie
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, dlaczego ty mnie prowokujesz do brzydkiego zachowania?
    Nie rób tego, oszczędź nam tej przykrości...
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka Wiesz gdzie ja mam twoje brzydkie zachowania? xD
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    I hamuj piętami szajbusko xD
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Ty nie hamuj... pokaż wszystkie swoje najlepsze strony... może komuś coś się spodoba.
    Reklamuj się...
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka siad piesek, podaj łapę
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, coraz niżej lądujesz... szkoda, bo nawet dobrze się zapowiadałeś.
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Daj spokój Marti, ile można sobie przykrości pisać?
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Serio tobie tak trudno normalnie rozmawiać?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Mnie? To ja się zniżam do jakichś insynuacji czy ty?
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka Jakich znowu insynuacji?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, teraz idiotę będziesz udawał?
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    Grafomanka Za długo z tobą gadam, zniżam się na twój poziom?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Łukaszenkow, do mojego to ci raczej daleko, ale może kiedyś to do ciebie dotrze... wiem, jestem marzycielką czasami...
  • Łukaszenkow 7 miesięcy temu
    I vice versa
  • Noico1 7 miesięcy temu
    Kto Ci dał piątkę za ten bełkot Nerwinko. Ten tekst nie zasługuje nawet na minus jeden.
  • nerwinka 7 miesięcy temu
    Noiciotam1
    Racja, durniu,
  • Noico1 7 miesięcy temu
    Jeszcze dwóch kolejnych idiotów się znalazło.
  • Józef Kemilk 7 miesięcy temu
    Nerwinka, Tusk jest dosyć zgorzkniałym starawym facetem. Dla prawdziwego lidera taka debata to okazja jedna na 8 lat😀. Pokazanie się z dobrej, a nie diabolicznej strony. A on bez gajerka, taki luz w spięciu. Miał szansę dotrzeć do wahających się. A dotarł Hołownia, Bosak i Pani z Lewicy. Pan Tusk pokazał tylko jaki jest, a jaki jest większość widzi
  • Grain 7 miesięcy temu
    Wygrał, kto najmniej kłamał. Naszą wolą nie dać się oszukiwać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania