.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Awkward. 04.07.2016
    na począdku miałam dreszcze czyli jest wporzo ;D
  • Mrocznyumysł 04.07.2016
    Dzięki
  • Nazareth 04.07.2016
    Niepodzieleni się nimi - zjadłeś "a"
    Myśli się kłębi na papier nie przechodzi. - nie wiem co chciałeś zrobić z tym zdaniem ale gdzieś jest jakiś babol
    Tekst trochę romantyczny, trochę dekadencki. Taki przepełniny cierpieniem twórczym strumień świadomości. Nie jest źle, nawet interesująco, chociaż dobrze, że nie zdecydowałeś się tego ciągnąć dłużej, bo te emocje nagromadzone w krótkich zdaniach mogą szybko stać się męczące dla czytelnika. Jeśli chodzi o warsztat, to jest naprawdę w porządku, płynnie prowadzisz narrację co może być wyzwaniem w tekście tak emocjonalnym a przez to również chaotycznym.
  • Mrocznyumysł 04.07.2016
    Dziękuję za komentarz. Poprawiłem błędy. Cieszę się, że teks został dobrze zrozumiany i przyjęty. Nie miał być zwykłym opowiadaniem z fabułą, tylko czymś pomiędzy portretem psychologicznym, wierszem, a wywodem filozoficznym.
  • Nazareth 04.07.2016
    Nie ma sprawy. Rozumiem, co chciałeś zrobić i wyszło ci to dobrze. Oby tak dalej ;)
    P.S. Witamy na Opowi :)
  • Mrocznyumysł 04.07.2016
    Witam wszystkich bardzo serdecznie! Zapowiada się owocna współpraca, w gronie wspaniałych osób. Twórczych, pomysłowych, obdarzonych talentem, a przy tym szczerych, miłych oraz taktownych.
  • Okropny 06.07.2016
    Powiedz coś o sobie!
  • Mrocznyumysł 06.07.2016
    Byłem na stronie: „okropny.pl” i podzielam zdanie, znajdujące się w zakładce „o mnie” :)
  • tribia 30.07.2016
    Lubię, kiedy wena myśli o mnie w ten sam sposób, jeśli chodzi o pisanie wielu rzeczy w krótkim czasie.
    Daję 5.
  • Mrocznyumysł 30.07.2016
    Dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania