*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Adam T 07.11.2017
    Dziekuję, Anonimie za 5 ;)
  • Karawan 07.11.2017
    "W dupie miałem pawie i kawki"
    Autorze Kochany Ty pisz horror a nie kumedyję!! Przeczytałem i rykłem jak glizda na hak wbijana śmiechem perlistym niby piwożubr bowiem zobaczyłem ten pikny za Twą dupą pawio-kawczy, jakże barwny ogon. Dziękuję!! 5
  • Adam T 07.11.2017
    Ogon mój zobaczyłeś? Muszę sprawdzić suwaki i inne błyskawiczne.
    Ale to on, czyli On, bohater mówi przeze mnie, w dupie mając, ja tylko jego myśli spisałem.
    Podziękowania, Karawanie ;)
  • Canulas 07.11.2017
    " Czyli pewnie zwiała do miasta; siedziała teraz w Pizzerii wpatrzona w szklankę z piwem wymieszanym z cola." - ogonek w coli.

    "Krzyki, jęki, płacz, niezrozumiałe słowa, rzężenie. Nic nie przypominało Magdaleny, bo i jak by mogło." - a tu naprawdę nie wiem, ale może znak zapytania?

    ZA-JE-BI-STE

    Szaleństwo, pęd, powtarzalność. Wszystko to, co pojebane tygryski lubią najbardziej. Fajny oddech żeś se zrobił. Też chce jednostrzałówkę jakąś urodzić, bo już mnie skręca od dłuższych fabuł.

    Zazdroszczę pędu. Lubię takie kołowrotki, gdzie przenikają się czasy, dziwactwa i suspens.
    Forma widzę, wysoka i stabilna.
  • Adam T 07.11.2017
    "cola" - słusznie.
    "znak zapytania" - też nie wiem, wahałem się, pewnie tak.
    Cieszś się, że zagościłeś i doceniłeś.
    Pozdrawiam ;))
  • Szudracz 07.11.2017
    Kawałek dobrej makabry. :) 5
  • Adam T 07.11.2017
    Szu, gdzie tu makabra? To jest o zakochanym, który nie lubiał Osucha, bo ten miał pick-upa i pszczoły ;))
    Bardzo dziękuję. Cieszę się, że zajrzałaś ;)
  • Angela 07.11.2017
    Pętla czasowa, to chyba jedna z najbardziej przerażających rzeczy na świecie. Brrr.
    Klimat był, jest też i 5 : )
  • Adam T 07.11.2017
    Miało wyjść coś lekkiego i pokręconego ciut, chyba że to się nawzajem wyklucza. Dawno Cię nie widzałem, tym milej Cię widzieć.
    Dziękuję ;))
  • Agnieszka Gu 08.11.2017
    Wspaniałe. Tyle w temacie. Pozdrawiam 5
  • Adam T 08.11.2017
    Dziękuję. Rownież pozdrawiam ;)
  • Pasja 08.11.2017
    Czasem się pokręci człowiek na karuzeli życia i potem wychodzą takie obrazki. Czy to horror? Ja czytałam z uśmiechem na twarzy. Mężczyzna po prostu zwariował z miłości, tylko po co ta zazdrość. Pozdrawiam:)
  • Adam T 08.11.2017
    Reakcja Twoja była jak najbardziej właściwa. Jie chciałem dawać kategorii "śmieszne", bo nie jest to typowo humorystyczny tekst. Dziękuję za uśmiech ;) i za komentarz ;))
    Pozdrawiam
  • Shinda 08.11.2017
    miło się czytało (:
  • Adam T 08.11.2017
    To i mnie miło ;))
  • Blanka 15.11.2017
    "Chwila wytchnienia. Zbiórka myśli – wszystkie baczność! Kolejno odlicz! Gdzie jest Magdalena? No, gdzie?! Raz, dwa, trzy...!"- to mega:):):):)
    Już chyba kiedyś pisałam co myślę o tym, co uskuteczniasz w tych tekstach, więc rzeknę BRAWO i już, tyle.
  • Adam T 15.11.2017
    Dzięki takim komentarzom, człowiek wie, po co pisze. Bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam ;))
  • illibro 16.11.2017
    Roller coaster istny zrobiłeś. Oczywiście wszystko w Twoim klimacie - żwawa krwawo-masakryczna wartka akcja. NIc, tylko czytać i czekać na zaskakujący koniec ;)
  • Adam T 16.11.2017
    "Roller coaster istny zrobiłeś." ;))) Co mogę dodać? Ogromne dzięki.
    Pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania