***

***

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Tina12 29.04.2016
    Taki wiersz na poprawę chumoru w piątkowy późny wieczór.
  • Kajamoko 29.04.2016
    Pisałeś lepsze... Ale i tak mi się podoba ^.^
  • Czasem twoje wiersze wywołują we mnie nostalgię i cień smutku, a inne, tak jak ten, układają pogmatwane myśli. Dzisiejsi ludzie chcą świetnych efektów małym kosztem - czasem to udaje się tylko e wierszach ;)
  • *w wierszach
  • Neurotyk 30.04.2016
    marcepanku, "a inne, tak jak ten, układają pogmatwane myśli" – ten, hmm, dziwny, wstydzę się go z lekka , za szybko, za bardzo :)
  • Neurotyk, nie wszystko w życiu musi być super przemyślane, może przez to, że napisałeś ten wiersz tak, a nie inaczej będziesz pewniejszy jak to robić z resztą ;)
  • Rasia 30.04.2016
    Też uważam, że pisywałeś lepsze wiersze, może nie do końca uchwyciłeś temat tak zgrabnie jak zwykle, aczkolwiek podobało mi się bardzo nawiązanie do tego, że człowieka coraz mniej rzeczy cieszy i zaspakaja. Chce wszystkiego, a ma wokół siebie tyle pięknych rzeczy, których nie dostrzega. Mam lekki dylemat, bo temat bardzo fajny, ale wykonanie niespecjalnie mnie urzekło, dlatego tym razem czwóreczka ;)
  • Łowczyni 30.04.2016
    Tematyka do mnie trafiła, wykonanie nieco mniej. :) Aczkolwiek uważam, że w tym przypadku treść jest istotniejsza, a skoro przeważa nad formą - zostawiam 5. :)
  • Magda1906 30.04.2016
    Piątka

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania