:)

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Marian 13.12.2015
    Bardzo ciekawy tekst. Bardzo.
  • Constantine 13.12.2015
    "Przede mną stał człowiek, poszukiwany od ponad roku, za zabójstwa, masę kradzieży, obrabowanie banku i wiele, wiele więcej. " - wydaje mi się że po "roku" brak przecinka.

    "W końcu usiadł na przeciwko mnie" - "naprzeciwko"

    "Powiedzieć ci jacy byli" - przecinek po "ci"

    "Pokiwał przecząco głową." - jak można przecząco pokiwać głową?

    "Każdy czyn pokazuje jacy naprawdę jesteśmy i na co zasługujemy " - przecinek po "pokazuje"

    "najlepsze jest to, że wszyscy uważali mnie za grzecznego i posłusznego chłopca i o to mi chodziło" - przecinek po "chłopca"



    Podoba mi się tematyka utworu. Słuszne spostrzeżenia, szczególnie w przedostatnim akapicie. Sama postać chłopaka mogłaby według mnie zostać przedstawiona w bardziej szczegółowy sposób, ponieważ w moim odczuciu to on jest głównym bohaterem tej opowieści. Mam wrażenie, że mężczyźnie, prowadzącemu przesłuchanie poświęcasz więcej uwagi, co nie znaczy, że zajmuje to dużo miejsca. Sądzę, że opisy postaci ogólnie powinny zostać rozbudowane. Ciężko było mi w ogóle wyobrazić sobie opisaną sytuację - o ile jeszcze wygląd zewnętrzny chłopaka, tak, to już wygląd policjanta i pomieszczenia, nie. Brakowało mi również odpowiedniego klimatu, który uważam za przydatny w opisywaniu podobnej tematyki. Jednakowoż sam tekst odbieram jako napisany całkiem zgrabnie.


    Zostawiam 4/5 i życzę powodzenia w dalszym pisaniu ;)
  • Anonim 25.12.2015
    Skupię się na treści - utwór jest mocny, dobrze napisany, krótki, treściwy jednak mocny. Cudownie oddałeś charakter mordercy, twoje kwestie są trafem w sedno, a całość łączy się w spójną, logiczna historię, której pragnę poznać dalszy ciąg, choć wiem, że przez samobójstwo młodego grzecznego człowieka, jest to niemożliwe. Niemniej bardzo podoba mi się twój utwór, zdecydowanie zasłużyłeś na piątkę. Policjant okazał się słaby, a kontrolę nad nim przejął morderca - taki obieg spraw spodobał mi się najbardziej

    p.s. Mała rada: liczby piszemy słownie.
  • Zorro 30.12.2015
    Jeju, dziękuję! Miło czytać takie rzeczy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania