Delikatny nasz szept...

Patrze na zdjecie słuchajac piosenki sharoon nasza droga i tak odnowa wspomnieniam ją przechodzę dotykając cię na zdjęciu i myślać o tobie i ja tak bardzo za toba tesknie i co jeszcze mam zrobic zebyś w koncu do mnie wrocil . życie teraz nie ma sensu coraz jest mi trudniej coraz bardziej jest mi z tym źle nic mi się już nie chce nie potrafie zyc

Piotrek tak bardzo z atoba tesknie..... to było 8 miesiecy dla mnie najlepsze bez kłutni to czemu zerwałeś czemu tak sie stało zdradze ci ze bez ciebie nie moge zyc jestes dla mnie swiatlem na mojej drodze odkad ma dusza i serce cie ujrzało kocham cię rozumiesz kurwa kocham cie tesknie i nie potrafie zyc bez ciebie co sekunde jestes w mojej głowie , albo jheszcze czesciej a milosc jest silnym uczuciem chce cie przytulic, chce pocalowac, chce ciebie miec blisko siebie ty jestes mym pragnieniem to co czuje to ... miłość.

Ale czy ta miłość czuje to samo ?????????

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Senezaki 14.06.2015
    Błędy ortograficzne, interpunkcja nie za dobra, ale ogólnie gdybyś trochę poćwiczyła... To spoko :)
  • Majeczuunia 14.06.2015
    Eh... Trochę dupy z tego. Nie za bardzo rozumiem, co czytam. Ale jak już rozumiem... To nie kreca mnie takie ckliwe, puste bzdety. Sorka
  • Mroczhna 14.06.2015
    Przeczytałam zbyt trudny utwór, abym mogła cokolwiek z niego wywnioskować. ;)
    1/5
  • KarolaKorman 14.06.2015
    Pozdrawiam :)
  • Grilu 15.06.2015
    Interpunkcja leży i kwiczy. Mam wrażenie, że pisałaś na szybko i chyba tak było, albo nie umiesz pisać. Sorki. Tekst tak jak mówi Majeczunia, banalny. Szczerze nie dało się tego czytać. Koniecznie musisz poprawić zdania. Taką papkę to można sobie w pamietniku napisać żeby się wyżyć. Jeśli coś tutaj dodajesz, to się nad tym zastanów i trochę nad tym posiedz, bo inaczej nie widzę sensu dodawania. Podsumowując: okropne. Oczywiście nie chodzi o to żeby cię zniechęcić, ale trzeba też coś dać od siebie. Jako osoba już trochę w pisaniu obyta mam prawo wymagać i wymagam. Pozdrawiam i pozostawiam bez oceny :)
  • Anonim 15.06.2015
    Podpisuję się pod Mają obiema rękami!
    Dziewczyno, nie ograniczaj się tylko do niego skoro z tobą zerwał. Poszukaj kogoś kto cię nie zostawi niezależnie od sytuacji ;)
    Jak zwykle nie zostawiam oceny, bo to nie jest tyle co tekst, a kartka z pamiętnika ^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania