Depresja - moje przemyślenia

Dobrowolna samotność może być uznana jako niezbędny warunek życia duchowego. Zalew informacji i dynamika życia codziennego zubożają życie duchowe człowieka.

Rozwój duchowy można więc stymulować przez rozwój potrzeby samotności(albo raczej umiejętności przebywania z samym sobą - tak obcej człowiekowi Zachodu, a zwyczajnej dla człowieka Wschodu.

Wschód napawa nas nadzieją, że człowiek nie dał się ponieść wskazówkom zegara a przecież przez nie szaleje i wpada w pułapkę depresji. Depresja jest chorobą poważną, potrafi jednym ciągiem rozwiązać wszystkie nasze problemy. Nie zrozumcie mnie źle. Tym rozwiązaniem jest śmierć. Bo to jedyne rozwiązanie jakie może przynieść. Ludzie podchodzą do zagadnienia depresji jako kolejnej z wielu chorób XXI wieku. Jest to wirus tak nieznośny i toksyczny, że zaraża także bliskich. Rozsiewanie smutku i żalu jest największym atutem depresji.

Czym to leczyć?Czasem? -Nie. Czas dla depresji istnieje tylko wtedy, kiedy ona sama na to pozwoli. Konflikt wewnętrzny jest sprawą skomplikowaną, na tyle ,że do dziś wielu ekspertów, spiera się co do niej.

Nie dajcie się zwieść - magicznym lekom, bo takie nie istnieją. Nie twierdzę, że jest nieuleczalna, ale kiedy uznacie, że ją macie i pogodzicie się z tym nie jest dla was jeszcze za późno. Ludzie zabijają swoją egzystencją marnując czas a ona w tym czasie rośnie w silę - po cichu i skutecznie. Nie są to czynności zbawienne.Czynnością zbawienna dla was, a śmiertelną dla depresji, jest szczera rozmowa z samym z sobą.

Bardzo często ludzie chorujący na depresję zakładają maski. Maski te mają imiona: radość,uśmiech,płacz,smutek. - Wszystkie one są puste, ponieważ pod maską nie ma nic.

Depresja jest trucizną, gorszą niż cyjanek - Zabija powoli i skutecznie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Aisak 17.01.2018
    Dobry buk zesłał DEPRESJĘ.
    The Presja otoczenia jest gorsza niż wszelkie do mózgu tłoczenia.
    I te tłumaczenia, że dla twojego dobra.
    Że bozia jest taka szczodra.

    Zrozum ty i ty i ty też człowieku,
    żyjesz tu i teraz
    W 21 wieku
    to nie wina choroby
    którą ci wmawiają
    Lecz ich paskudne wnętrza
    Które żyć im nie dają
    Fuck!
    Tak!
    Wykrzycz im to w oczy
    W te ryje szpetne co robactwo toczy
    I żyj jak lubisz
    Jak chcesz
    Jak pragniesz
    Wybij szybę
    Nim do końca zgaśniesz.
  • Szigo 17.01.2018
    *klik w niewidzialną piątą gwiazdkę*
  • Bożena Joanna 17.01.2018
    Podoba mi się najbardziej przedostatni paragraf :"Bardzo często ludzie chorujący na depresję zakładają maski. Maski te mają imiona: radość, uśmiech, płacz, smutek. - Wszystkie one są puste, ponieważ pod maską nie ma nic." Pozdrowienia!
  • Pan Buczybór 17.01.2018
    no, niezłe całkiem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania