Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Diagnoza

Przez ponad trzydzieści lat było mi ciężko i nikt nie potrafił powiedzieć mi dlaczego. Może nie chcieli. Dziś na własną rękę zdiagnozowałem co jest temu przyczyną. Zrozumiałem w końcu co powodowało, że bywałem apatyczny, zazdrosny, agresywny. Walczyłem często z bezsennością, stanami lękowymi, samonapędzającą się paranoją.

Przeszkadzało w pracy natrętnie napędzając zmysły.

Wreszcie było to kością niezgody w moim małżeństwie i niemal doprowadziło nas do rozpadku. Przeszkadzało mi we prawidłowym funkcjonowaniu i trzeźwej ocenie relacji z ukochaną żoną.

Jestem seksoholikiem.

Pamiętam, że za każdym razem kiedy przychodziła z pracy zmęczona i nie miała ochoty buzowały we mnie pretensje że mnie nie szanuje a tymczasem był to mój własny głód, który sprawiał że jest mi źle. Trawił i podkopywał nasz związek. Wpędził mnie nieszczęściem w inne nałogi rozbijając ego.

 

Ona co dzień z ciałem ostrym jak żyleta chodzi spać w jedwabnej koszulce a sztywne sutki formując kształtne stożki z powierzchni aksamitnego materiału.

Ona zresztą lubi te nasze sprośne igraszki. Zawsze jak biorę ją od tyłu mówi, że lubi paluszek w pupie. Raz leżąc na plecach dławiła się moją dzidą zaczęła się bawić cycuszkami aż dostała dostała przy tym orgazmu. Kazała mi dawać sobie klapsy po cipce aż wytryskało z pomiędzy nóg na wszystkie strony. Z rozkoszy prawie straciła przytomności.

 

Nie mam pojęcia jak mam z takim nałogiem walczyć.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • zsrrknight pół roku temu
    "niemal doprowadziło nas do rozpadku." - rozpadu albo rozstania albo cokolwiek co tu pasuje
    "Przeszkadzało mi we prawidłowym funkcjonowaniu" - w
    "Pamiętam, że za każdym razem kiedy przychodziła z pracy zmęczona i nie miała ochoty buzowały we mnie pretensje że mnie nie szanuje a tymczasem był to mój własny głód, który sprawiał że jest mi źle." - brakuje przecinków. A w sumie możnaby to nawet rozbić na dwa zdania
    "Wpędził mnie nieszczęściem w inne nałogi rozbijając ego." - przecinek przed "rozbijając"
    "Ona co dzień z ciałem ostrym jak żyleta chodzi spać w jedwabnej koszulce a sztywne sutki formując kształtne stożki z powierzchni aksamitnego materiału." - brakuje przecinków i wydaje mi się, że jest tu jeszcze literówka

    Dość sporo błędów. No i najpierw jest diagnoza, a dalej porno i to takie naiwne i obleśne. Pewnie tak miało być, ale kontrast plus ogólna nieporadność techniczna sprawiają, że wygląda to wręcz groteskowo. I ogólnie brakuje mi tu trochę puenty, jakiegoś podsumowania, celu.
    Pozdrawiam
  • Poncki pół roku temu
    Zgadzam się z powyższym komentarzem. Ciężko się czyta jak nie wiadomo, gdzie kończy się i zaczyna kolejne zdanie.
    Całość sprawia wrażenie, że ostatnie zdanie przyjmuje ironiczny charakter. Choć możliwe, że tu też miało tak być.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania