...

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • betti 16.01.2020
    ''Nie lubię miłości jako rozkazu, poszukiwania. ona musi przyjść do ciebie jak głodny kot pod drzwi.'' - To cytat z Bukowskiego i powinien być w cudzysłowie.

    Poza tym w tym cytacie nie chodziło, że trzeba miskę dla kota przygotować, to metafora, że miłość nie przychodzi na rozkaz ani wtedy kiedy jej szukasz, że jest zaskoczeniem choćby takim, że może pojawić się w każdej chwili, w każdym miejscu.
  • maritt 16.01.2020
    chyba nie zrozumiałeś o co tak naprawdę tutaj chodzi, bo wcale nie o koty.
  • betti 16.01.2020
    maritt zrozumiałam, wszak napisałeś ''czekam aż przyjdzie do mnie jak lucynka'', zakładam, że Lucynka, to kot... tylko, miłość tak nie przychodzi, no chyba że jest listonoszką i przynosi polecony...
  • Pan Buczybór 16.01.2020
    Dosyć ciekawe wyjście z cytatu, mocno dosłowne i bezpośrednie. Niby wiadomo o co chodzi, ale zapisane w takiej formie, że można powątpiewać w intencje autora.
  • Ant 16.01.2020
    Interesujące ?
  • Szpilka 17.01.2020
    Bardzo oryginalne ?
  • Puchacz 17.01.2020
    Podoba mi się.
    Twoja lucynka jest istotnie metaforą. Odzwierciedleniem cytatu Bukowskiego.
    Bo też i miłość może do nas przyjść, wskoczyć na metaforyczną klatę i żądać wiele.
    Więcej nawet w sytuacji, kiedy miska jest pełna. Ma co chce, a trąca cię, zaczepia, prowadza.
    To nienasycone uczucie.
    Na dwie części bym to rozbił poczynając od "a ja wtedy...".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania