Piękno

Tu wcześniej była autocharakterystyka, poniższy tekst ma zapełnić lukę w tym miejscu, by nie pozostawić go bezużytecznym. Oceny i komentarze nie dotyczą poniższego tekstu, odwołują się do wcześniejszej autocharakterystyki.

 

09.01.16

Zwykłość jest szara, a niezwykłość ma odcienie czerni i bieli.

Od skrajności w skrajność, skacząc i potykając się o własne nogi, bo w życiu nie ma przeszkód, ani zasad. Są urojenia i przyjęte przez ogół normy, mające się nijak do wszystkiego. Bo nijakim jest wszystko i wszystko jest niczym.

Proste. Wszystko proste i jasne. Bez przemyśleń, bez zastanawiania. Instynktowne, bez wyrazu, nijakie.

Nie ma zrozumienia, nie ma drugiego takiego. Są wszyscy inni i ty. I ty jesteś sam, bo samemu jest ci dobrze... Płakać. Płakać nad sobą, bo jesteś sam w tym co znasz, i nad innymi, bo nie mogą być tacy jak ty, nie mogą widzieć świata jak ty.

Widziałeś piękno, i nikt temu nie zaprzeczy. Jak dużo osób widzi to samo, i jak daleko są oni, tak bardzo nieosiągalni?

Przyszłości nie ma, jest brzydka. Jest tylko teraz i tylko to co uważasz za piękne. Nic innego się nie liczy, nic innego nie ma, bo jesteś wyjątkowy, a twoje słowo jest święte. Nikt nie wie lepiej jak ty. A jeśli wie lepiej, to tylko to i tylko dlatego, że ty nie miałeś ochoty się tego dowiedzieć.

Gdzie zniknął czas? Jest niewidoczny, ale tylko dla ciebie teraz. Umyka przez palce, albo chowa się, udaje, że go nie ma. Chce się z tobą bawić, ale nie zna zasad i gra źle, a zwycięzców nie ma. Jesteś ty. Ty jesteś czasem i światem, ziemią. Ty jesteś wszystkim, pięknem. Ty znasz piękno. A jedyne piękno to te, które ty uznasz. Bo ty jesteś pięknem, i nie ma nic ponad ciebie i nic ponad ciebie nie było przed tobą, bo przed tobą nic być nie mogło.

Jak bardzo jesteś pusty i jak bardzo pełny, by móc dać od siebie tak wiele piękna. Gorzki jest smak rozstrajaczy, pomagających spojrzeć na świat, by dostrzec jego prawdę, uśmiechając się jednocześnie, będąc świadomym i myśląc "I don't care".

Wielkie czyny to ty, i nie będąc stworzone dla ciebie, wielkie czyny nie mogłyby istnieć. Ale jeszcze nie dziś i nie w tym świecie, bo świat ten martwym jest, będąc jedynie wyobrażeniem. Gdy się obudzisz osiągniesz cel istnienia swego i prawdę poznasz, kryjącą się za ułudą, gdy granicę ostatniego snu przekroczysz.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • KarolaKorman 14.06.2015
    Życzę Ci spełnienia marzeń i zostawiam 5 za szczerość :)
  • KarolaKorman 14.06.2015
    No i zostałam pierwszą ciekawską hi, hi :)
  • Anonim 14.06.2015
    A ja drugą XD Dołączam się do życzeń Karoli i również zostawiam pińć ^^
  • KarolaKorman 14.06.2015
    O Shiroi wróciła do poprzedniej twarzy :)
  • Anonim 14.06.2015
    Ekler mnie poprosił XD
  • Pospolita 14.06.2015
    Ciekawa osóbka z ciebie ;).
  • KarolaKorman 14.06.2015
    :))))) Lubiłam i tamtą, była ładna i subtelna, ale ta jest wyraźniejsza przez co się ją zapamiętuje :)
  • Anonim 14.06.2015
    Bo takie są moje bohaterki - Akane (ta obecna twarz) wyrazista i odważna, a Hitomi (poprzednia) skromna i nieśmiała ^^ Ale tutaj powinnyśmy raczej rozmawiać o Grilu XD
  • KarolaKorman 14.06.2015
    Grilu, sorki za nasze pogaduszki :)
  • Grilu 14.06.2015
    Ja lubię wasze pogaduszki. To i tak nie jest opowiadanie, więc nie zaszkodzi porozmawiać w komentarzach ;)
  • xnobodyperfectx 14.06.2015
    Wiesz, że jesteśmy z tego samego miasta? :D
  • Ekler 14.06.2015
    a wiesz kto to zauważył :X ?
  • xnobodyperfectx 14.06.2015
    No chwal się, musisz co nie?
  • Grilu 14.06.2015
    Wiem :D I mamy wspólnego znajomego na facebooku :)
  • xnobodyperfectx 14.06.2015
    Nie spodziewałam się kogoś z dupogardu. xD
  • Grilu 14.06.2015
    Może się kiedyś gdzieś spotkamy :0 A gdzie chodzisz do szkoły?
  • Grilu 14.06.2015
    Ja raczej tez nie :D
  • xnobodyperfectx 14.06.2015
    Do gim 3. :D A ty? ;)
  • Grilu 14.06.2015
    Też. A gdzie się wybierasz?
  • Ekler 14.06.2015
    jednak nie gil ;(
  • xnobodyperfectx 14.06.2015
    Do nowego. ;) Nigdy cię nie widziałam! :D
  • Grilu 14.06.2015
    Bo nie chodzę do zst do szkoły, mieszkam poza miastem :D Ja tez do nowego idę (jeśli mnie przyjmą haha). Profil bio-chem, a ty?
  • xnobodyperfectx 14.06.2015
    Psychologiczny, idę później w dziennikarstwo! :D
  • Grilu 14.06.2015
    no proszę :D
  • xnobodyperfectx 14.06.2015
    Poza tym z koleżanką idę. :D A w tej karierze przyda się takie podejście. :D
  • Grilu 14.06.2015
    No więc możliwe, że spotkamy się za 3 miesiące :) A kariery ci życzę udanej, żebym mogła powiedzieć " ja znam tę dziennikarkę" :D
  • xnobodyperfectx 14.06.2015
    Dziękuję bardzo! ^^ I wzajemnie! Na pewno się spotkamy za te trzy miesiące, nie ma innej opcji. ;)
  • KarolaKorman 14.06.2015
    Proszę, jaki świat mały :)
  • Grilu 14.06.2015
    Dobrze mówisz Karola, malutki ;)
  • Anonim 14.06.2015
    Miło poznać, Grilu, miło poznać :)
  • Hm, Grilu dziewczyna >_> Kilka razy mnie tu zadziwiłaś! Witamy na opowi xD
  • Mroczhna 14.06.2015
    Z twojej małej, treściwej autobiografii wynika, że jesteś bardzo ciekawą osobą. :)
    Odnośnie do ostatniego zdania: Masz już pomysł na realizację wymienionych rzeczy? Tak z ciekawości pytam :3
  • NataliaO 14.06.2015
    Świetnie się opisałaś. Jesteś bardzo fajna :) Pozdrawiam i Witam Grilu :))
  • NataliaO 14.06.2015
    ps. 5:)
  • Grilu 14.06.2015
    Dzięki wielkie, że miło mnie oceniacie :) Mroczhna nie mam pomysłu, na dzień dzisiejszy tylko się zastanawiam i doszkalam swoje umiejętności. Chcę zrobić to dobrze, albo wcale :D I przede wszystkim nic na siłę.
  • Anonim 14.06.2015
    Na siłę nie ma sensu ;)
  • Grilu 14.06.2015
    Dokładnie :)
  • Ronaldinho 27.06.2015
    Chyba ktoś był tu dla siebie za bardzo krytyczny!
    Mam za sobą chyba wszystkie charakterystyki i ta jest napisana...chyba najlepiej pod względem ,,poprawności'' :D?
  • Grilu 28.06.2015
    Czy ja wiem czy krytyczny :D A dziękuję, miło mi słyszeć ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania