Dla K....

Nie obiecuję, że zawsze będę przy tobie, jednak mogę ci obiecać, że zawsze będę czuwać nad tobą.

Będę chroniła twoje serce i stała za tobą byś nigdy nie pomyślał, że jesteś sam.

Mogę być wściekła na cały świat, ale gdy tylko spojrzysz w moje oczy, zobaczysz w nich miłość.

Ty to wszystko, co mam. Uwielbiam patrzeć na ciebie, gdy zasypiasz przy mnie. Twoja twarz łagodnieje i uśmiechasz się przez sen. Tylko przy tobie czuję się bezpiecznie, a mój dom jest tam, gdzie jesteś ty.

Chcę, byś wiedział, że za trzydzieści lat, gdy wspólnie będziemy pić kawę na tarasie i wspominać dawne czasy wciąż będę tą samą dziewczyną, którą jestem teraz.

Kocham Cię i mówię to z pełną świadomością powagi tych słów.

 

___________________

Ze specjalną dedykacją,

dla mojego męża.

Kocham Cię kochanie.

____________________

Powtórzenia celowe.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • comboometga 07.11.2015
    Brzmi, jak jakaś intymna obietnica :) Ładne, dam jednak 4, bo czegoś mi tu zabrakło i było trochę powtórzeń ;)
  • Lady_Makbet 08.11.2015
    Powtórzenia były celowe :)
    Masz rację, intymna obietnica
  • Majeczuunia 08.11.2015
    Ojejku ^^
    Ale ładne
    A można zapytać, ile lat razem? XD
    (w sumie to nwm nawet ile ty masz lat, ale yolo :P)
  • KarolaKorman 08.11.2015
    To jest bardzo prywatne i intymne, więc nie będę oceniać, ale życzę Ci byś z takim samym przekonaniem napisała, za trzydzieści lat, takie same słowa :)
  • ausek 08.11.2015
    Widać, że darzysz męża ogromnym uczuciem, życzę ci, aby starczyło go na wiele lat... :) 5
    Emocje zawarte w tak krótkiej treści powalają.
  • lovjamaica 08.11.2015
    bardzo ładnie, daję 5 :)
  • Vampircia 14.12.2015
    Sorry, że piszę to tutaj, ale niestety nie ma opcji prywatnej wiadomości. Nie znamy się przypadkiem z Polskiej Bazy Fanfiction?
  • Rasia 14.12.2015
    "stała za tobą byś nigdy" - przecinek po "tobą"
    "wspominać dawne czasy wciąż będę" - po "czasy"
    Skończyły się czasy, kiedy to Romeo stał pod balkonem i wyznawał miłość. Teraz on sobie pod nim siedzi, a Julka krzyczy, co jej tam w duszy gra. Można? Można, czemu nie (taka tam metaforka). Według mnie to urocze, w końcu kobieta też ma prawo rozpisać się więcej lub mniej o tym, że jest szczęśliwa, kochając :) Dużo szczęścia i piąteczka ode mnie :)
  • Lady_Makbet 15.12.2015
    Vampircia, przykro mi ale nie wiem nawet co to jest polska baza fanciction ;)
  • Lady_Makbet 15.12.2015
    Dziękuję Rasia
  • elenawest 15.12.2015
    Lady_Makbet, to jest piękne. Aż ścisnęło mnie w gardle. Zostawiam, jak najbardziej zasłużone 5 :D
  • Lady_Makbet 15.12.2015
    Z miłości dla miłości :)
  • elenawest 15.12.2015
    no i super :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania