"Dlaczego każdy wierzy w plotki i nikt jej nie ufa?"

Dziś Anastazja myślała że będzie to kolejny dzień, który spędzi w ten sam sposób lecz było inaczej. Jak ?

Anastazja wybrała się z P. na spacer było jak kiedyś idealnie, było dużo osob. Wybrali się nad jezioro : Ona, P. i ich kolega. Wszystko było dobrze lecz coś to zepsuło, co ? Zaczęła dzwonić M. przez plotki jej eks wszyscy uważają ją za hmm... Dziewczyne która się nie szanuje. M. przed pójściem na jezioro też dzwoniła, siedzieli wtedy w parku było mnóstwo osób, niestety gdy odebrała zaczęli ją wyzywac. Ona śmiała się i udawała twardą, nazywali ją różnie.. Dziewczyna nie wytrzymała tego zaczęła płakać.. Oni śmiali się.. Ona pogrążona w smutku nie wiedziała co robić .. Została obrażona.. Zwyzywana od najgorszych.. Płakała.. Nikomu nie było.jej szkoda.. Przed plotkami.? Prawie wszyscy z tego towarzystwa ją lubili .. Plotki zmieniły jej życie.. Uważaj zanim coś powiesz bo możesz zniszczyć komuś życie.tymi.klamstwami...

 

Wymyślone jak coś..;)

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Kamelia 07.06.2015
    1.Zjadlaś przecinki.
    2.Po co tyle wielokropek?
    3.Skoro to i tak było zmyślone to mogłaś wymyśilć jakieś imiona.
    4.Można bylo to rozpisać. Np: Najpierw pokazać jak zwyczajnie idzie z tym człowieczkiem ,jak rozmawiają i jest dobrze i dodać jakieś dialogi. Pózniej napisać jak ten telefon przerywa ich rozmowy i nagle zaczayna ją obrażać.-" To prawda, że ......?" Jak ktoś podchodzi i zaczyna ją wyzywać a oni tylko się śmieją i odchodzą...itd. To jest bardzo krótkie. Naprawdę, można bylo napisać to lepiej.
    5."Została obrażona."-To zdanie jakoś nie opisuje tego traaagicyzmu sytuacji. Czytając to zdanie miałam wrażenie, że autor chce nam powiedzieć, żę Anastazja wszystko wyolbrzymia.Taka beksa.-Została obrażona.-Masz be sukienke. -Jakby pierwszy raz usłyszla coś niemiłogo.
  • Anastazja 07.06.2015
    Dziękuje za podpowiedzi.
  • Anonim 07.06.2015
    dla mnie ok 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania