Do czego prowadzi nie wyrzucanie pustych rolek po papierze toaletowym w toalecie?

Oto co może się stać, jeśli nie będziemy wyrzucać rolek po papierze toaletowym do kosza. Tę przestrogę usłyszała Justyna z Chełma (lat 29) od Sfinksa Egipskiego podczas przejażdżki na wielbłądzie na wakacjach all inclusiv w Sharm-el-Sheik z narzeczonym Damianem w roku 2007:

 

Słuchaj Justyno, co ma ci do powiedzenia Sfinks Egipski! Powiedz swoim rodakom, że jak będą zostawiali w klopie puste rolki od srajtaśmy to będzie w Polsce kryzys i wszystko na kartki. A kto będzie wyrzucał rolki po papierze do kosza na śmieci tego spotka pomyślność i będzie bogaty.

 

Oto kilka przykładów, jakie szczęście spotyka tych, którzy zastosowali się do słów Sfinksa Egipskiego przekazanych za pośrednictwem Justyny z Chełma:

 

• Sama Justyna z Chełma wkrótce po powrocie z Egiptu została kierowniczką zmiany w Lidlu i zawsze wcześniej wie, kiedy i na co będzie promocja. W porę rzuciła też narzeczonego Damiana, który okazał się świnią jakich mało. Jest teraz ze szkolną koleżanką Justyny z Chełma Dorotą R., niezłą zdzirą i do tego kłamczuchą. Damian pije, leje Dorotę dwa razy na tydzień i tak samo rzadko zmienia skarpety. Oczywiście ani Dorota C., ani Damian nie wyrzucają rolek po papierze do śmietnika.

• Mirosław W., stryj Justyny z Chełma, po roku wyrzucania pustych rolek kupił sobie raz piwo i pod kapslem znalazł kod wygrywający sto złotych.

• Piotr C. z Krasnegostawu nie tylko usuwa puste rolki z WC, ale do tego odkłada je na makulaturę. Gdy sprowadził sobie niedrogą Hondę Accord rocznik 2009 z Niemiec z małym przebiegiem to w bagażniku znalazł 50 euro i złoty pierścionek. Zaręczył się więc z Klaudią B., w której się kochał od podstawówki i ma z nią dwie córki, co się im urodziły jedna po drugiej i dlatego nawet nie musiał kupować drugiego wózka ani ubranek!

• Arleta Sz., która usuwa z WC puste rolki od papieru toaletowego, ale przy okazji robi sobie z nich różne użyteczne sprzęty domowe (np. sitko do makaronu), zaoszczędziła w ten sposób kupę pieniędzy i teraz ma na co chce.

• Adam P., gdy dwa lata temu zużył do końca papier toaletowy znalazł nawinięte na rolkę 50 zł.

• Żona Mirosława P. z Żagania po pół roku wyrzucania rolek po papierze toaletowym wie już , kto zabił Andrzeja Leppera i może powiedzieć policji, ale nie za darmo.

• Wyrzucając rolki po papierze do śmietnika, Antoni W. z Białegostoku znalazł raz grzebień męski, a innym razem całkiem niezepsute artykuły spożywcze.

• Marian G. o mały włos kupiłby na Allegro zepsutą suszarkę do grzybów, ale tknięty przeczuciem zrezygnował i dlatego ma 87,50 zł w kieszeni, a grzyby i tak wysuszył sobie na kaloryferze. Oczywiście rolki po papierze wyrzuca.

 

Jeśli chcesz, żeby i przykład z Twojego życia został dopisany do tej listy – wyrzucaj rolki po papierze toaletowym do kosza!

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • detektyw prawdy 23.10.2017
    Bardzo ciekawe opowiadanie. Genialne dialogi, niesamowite opisy. Rob takich wiecej.
  • detektyw prawdy 23.10.2017
    oczywiscie, sarkazm, opowiadaniem mozna sie juz predzej podetrzec
  • Ant 23.10.2017
    Nie wiem co się tu dzieje
  • refluks 23.10.2017
    Przykład Antoniego W. z Białegostoku mnie najbardziej przekonał.
    Szkoda, że tak rzadko spotykam utwory w prześmiewczym stylu.
    Daję pięć za pomysł i wykonanie.
  • Canulas 23.10.2017
    Całkiem... dziwne. Nietypowe na pewno. Razie trochę cyfrowy zapis, ale pomysł przedni.
  • Maruda 23.10.2017
    Czytam to drugi i pół raza... I dalej nie wiem o co chodzi. I tu dla Ciebie plus, bo przez to wracam do tekstu. 5
  • Pan Buczybór 01.11.2017
    No, naprawdę fajne opowiadanie. Fajny styl i absurdalny temat. Podoba mi się bardzo i na pewno zapamiętam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania