Do końca [drabble]

Wchodzisz głęboko, otwieram oczy ze zdumienia dlaczego tak mocno odczuwam twoją obecność, jakbyś rozrywał mnie od środka.

To chwila, ale bardzo bolesna. Wiem, że po niej nic już nie będzie takie jak przedtem, ja nie będę taka sama. Początkowo jest mi przykro, mam łzy w oczach. Nie rozumiem. Za moment rodzi się myśl, żeby zadać ci taki sam ból, choćby po to, żebyś nie ranił z uśmiechem. Jednak wiem, że tego chcesz i wiem, że nie mogę ci tego dać.

 

Żyj ze świadomością, że byłam w porządku, czego nie można powiedzieć o tobie.

To bardziej zaboli, ale czasami tak trzeba.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Klaudunia 29.11.2019
    Piękne, zwłaszcza ostatnie zdanie. Takie prawdziwe
  • betti 29.11.2019
    Ostatnie? Dlaczego?
  • Klaudunia 29.11.2019
    betti ,,To bardziej zaboli, ale czasami tak trzeba". Bardzo mi się podoba. Jest według mnie bardzo prawdziwe i pięknie brzmi
  • betti 29.11.2019
    Klaudunia skoro tak, to dziękuję.
  • bogumil1 29.11.2019
    +++
  • betti 29.11.2019
    Tylko na 3? Nie bądź taki...
  • Puchacz 29.11.2019
    betti Chyba dwuznaczność i możliwy kontekst seksualny komuś nie podszedł.
  • bogumil1 29.11.2019
    Puchacz zgadleś
  • bogumil1 30.11.2019
    betti plusy to był wyraz aprobaty dla tekstu.
  • betti 29.11.2019
    Ale tu nie ma nic seksualnego... to tylko bogactwo i wieloznaczność naszego pięknego języka.
  • Puchacz 29.11.2019
    Problem nie leży w tym, co Ty chcesz napisać, tylko jak i kto interpretuje.
    Sam miałem takie skojarzenia.
  • betti 29.11.2019
    Aha. W sumie, to nie wiem co napisać...
  • Tjeri 30.11.2019
    Dwuznaczność jest akurat atutem tego tekstu.
    Zatrzymało mnie ostatnie zdanie, najpierw zaczęłam się zastanawiać, czy nie ma w nim niekonsekwencji. Bo zależy jak się pierwszą część zinterpretuje (znowu dwuznaczność).
    "To bardziej zaboli, ale czasami tak trzeba"
    A) Pierwsza część mówi: chcę, by cię bolało - wtedy druga jest takim oszukiwaniem siebie, wypieraniem chęci dokopania.
    B) Zrobię tak jak trzeba, mimo że będzie cię bolało.

    A - kobieta zraniona, niepogodzona.
    B - kobieta zraniona, rozżalona, ale bez złości.
    Analizując wcześniejsze zdania, a szczególnie to: "Jednak wiem, że tego chcesz i wiem, że nie mogę ci tego dać." stawiam na A. Ale bez pewności.
    100 słów, konkretny temat, a jest nad czym myśleć.
  • Tjeri 30.11.2019
    I jeszcze jedna opcja.
    Ostatnie zdanie może się odnosić do narratora a nie adresata... Alem w las głęboki wlazła.?
  • betti 30.11.2019
    Raczej nie...
  • Tjeri 30.11.2019
    betti
    Raczej nie odnosi się,
    Czy raczej nie wlazłam?
  • betti 30.11.2019
    Tjeri raczej wlazłaś w las.
  • betti 30.11.2019
    Na razie nie powiem, ''co autor miał na myśli'', może ktoś jeszcze się pokusi...

    Dzięki, Tjeri za analizę, ciekawa.
  • dyrdymały 08.12.2019
    Wpadliśmy sprawdzić, co u naszej pacjentki i łojojoj. Zwieracze puściły i zasrało się dziecko. Gównem zaśmierdziało aż poza portalem. Ajajajaj. Albo ty masz 12 lat i udajesz dorosłą, albo jesteś dorosła i w wieku 12 lat uruchomiły się hamulce rozwojowe i już nie puściły. Idź na t3 i poucz się się trochę, jak to mawiał Nachszon?, a jełopie Tylko nie pisz tam raczej, bo kontrast będzie duży, tam nie ma gówna. A teraz podziękuj nam grzecznie osiołku za to, że nabiliśmy ci licznik wejść.
  • betti 08.12.2019
    Nachszon... jak miło Ciebie widzieć...
  • AlaOlaUla 08.12.2019
    Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania