*

*

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Rasia 29.07.2016
    "Nie chcesz
    ukazać się, jako ta prawdziwa." - zbędny przecinek
    "Serce przez ciebie
    nabrzmiewa, jak od jadu" - bez przecinka, porównanie proste z jednym orzeczeniem
    "Nędzna ty chorobo." - przecinek po "ty", zawsze przed kimś lub czymś, do kogo się zwracamy, dajemy przecinek ;)
    Ten wiersz podobał mi się mniej, bo choć sam pomysł na personifikację miłości i wygarnięcie jej wszelkich nieprzyjemności jest dobry, o tyle troszkę mi się nie podoba forma. Wydaje mi się taka dosyć chaotyczna, niezbyt przypadła mi ta przerzutnia też do gustu, jeśli chodzi o pojedyncze wyrazy, czasem bardzo nienaturalnie to wygląda, gdy reszta wersów jest taka dopieszczona i nieporozdzielana. Oczywiście to tylko moje wrażenie, ale tutaj zostawiam czwóreczkę :)
  • Puszek_Okruszek 29.07.2016
    Rasia dzięki za dobrą ocenę ;) Chaotyczne to na pewno. Nie myślałem, gdy pisałem xD Może zmienić na formę ciągłą? Zadziwia mnie Twoja skrupulatność:)
  • Rasia 29.07.2016
    Ach, ja tak mam, że po prostu jak widzę błędy, to o nich piszę, bo czuję, że tak powinnam. Sama nie chciałabym się gdzieś pomylić i nie zostać o tym powiadomiona. Mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza :( Myślę, że zmiana formy na ciągłą w sumie mogłaby być dobrym pomysłem :)
  • Puszek_Okruszek 29.07.2016
    Rasia ponownie dziękuję ;) Wręcz przeciwnie, też nie lubię ich robić, ale cóż...
  • Rasia 29.07.2016
    Głowa do góry, najważniejsze, żeby nad tym pracować i się nie zrażać :)) Z chęcią zajrzę, jak wstawisz coś nowego!
  • Puszek_Okruszek 29.07.2016
    Rasia mam jeszcze kilka tekstów w zanadrzu, lecz nie na tę porę. Na swoją twórczość sam muszę być cierpliwy, a co dopiero inni :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania