Xxx

S

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Night_sing 30.08.2018
    Z góry przepraszam za wszelkie błędy. Jeśli jakieś się znajdą od razu zabieram się do poprawiania. Miłego czytania i liczę na jakieś komentarze.
  • jolka_ka 30.08.2018
    Błędy są. Może jak usiądę do komputera, to Ci ogarnę trochę, ale tutaj leży dużo rzeczy. Począwszy od stawiania przecinków nie w tym miejscu, przez pomieszanie czasów w narracji aż do niezgrabnej składni. Pomysł jakiś tam jest, gorzej właśnie z wykonaniem. Powiedz mi czy czytasz swoje opowiadania przed wrzuceniem? Bo spójrz na pierwsze zdanie: "Leżałam, tak dłuższy czas, a łzy cały czas..." Powtórzenie w i to bardzo blisko siebie. Czy Ci się to nie gryzie? Już nie mówię o przecinku, który jest w złym miejscu, bo tego to i ja czasem nie ogarniam. Staraj się nie nadużywać tych samych określeń, można je zastąpić synonimem. Można też pominąć, jeśli z kontekstu czytelnik domyśli się o co chodzi. Później też masz coś takiego " Z każdą kolejną nową myślą..." Skoro kolejna to nowa. Nie trzeba powielać. Dialogi już trochę lepsze. Przynajmniej wielkie litery stosujesz i długie kreseczki :)
  • Night_sing 30.08.2018
    Dziękuję za uwagi już poprawiłam w niektórych miejscach :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania