Do pary _ drabble

– My teraz my, obie zsunęły się z krzesła.

Stałam w czarnych koronkowych stringach przed lustrem. Włożyłam biustonosz i starannie ułożyłam piersi. Jedwabna karminowa sukienka idealnie dopasowała się do figury, zza dekoltu wyglądał zalotnie rąbek czarnej koronki.

– Pończochy, gdzie się podziały? – zapytałam. – O, spadły z krzesła.

Już jestem spóźniona?, zamiast biżuterii, odrobina pudru rozświetlającego.

Szpilki. Torebka. Szal. Gotowa!

Dwie godziny później ukradkowe spojrzenia, pocałunki, szepty, oddechy. Krawat odfrunął za sofę, a koszula splątała się na dywanie z sukienką. Światło bijące z lampki ukazało w lustrze przytuloną parę.

– Uwielbiam cię w samych pończochach – odezwał się mężczyzna.

 

Widzisz, jesteśmy ci potrzebne. Znowu wygrałaś!

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Bożena Joanna 05.03.2020
    Dowcipne, osobiście nie cierpię pończoch, a to bardzo cenne akcesoria w seksie. Pozdrowienia!
  • Pasja 06.03.2020
    Dziękuję. Pończochy zostały wyparte przez rajstopy. Ale maja coś w sobie tajemniczego?
    Pozdrawiam
  • Shogun 06.03.2020
    Ciekawe i dość zabawne :D. Każdy lubi to co lubi, a tutaj facet przepada za pończochami :).
    Z resztą nie zawsze jest tak, że kobieta jest najbardziej pociągająca całkiem naga, lecz właśnie wtedy, gdy ma jeszcze coś na sobie :).
    Pozdrawiam ;).
  • Pasja 06.03.2020
    Pięknie dziękuję za męskie spojrzenie. Tak zupełna nagość czasem bywa zgubna.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Anonim 06.03.2020
    Takkk.
    Ale tak przy ludziach, w restauracji w samych pończochach? ;) hihihi
    Zabawny tekst. I nie tylko zabawny. Jest w tym tekście "podprogowy" erotyzm.
    Podobało mi sie.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 06.03.2020
    Dziękuję za pazur i podprogowe domysły ?
    Miłego dnia
  • Szpilka 06.03.2020
    Lubię pończochy, szczególnie w striptizie albo w piosence w wykonaniu Lizy Minnelli:

    https://www.youtube.com/watch?v=lxmz3RcNNBE

    Niebanalne opowiadanko ?
  • Pasja 09.03.2020
    Dzięki za link i za komentarz niebanalny. ?
  • bogumil1 07.03.2020
    Hm. Klimaty ulubione przez autorkę.
  • Pasja 09.03.2020
    Dziękuję. Klimat? Taki sobie. czy ulubiony? Zwykły
    Pozdrawiam
  • Koniec z dodawaniem tekstów. Zaczynamy zgadywanie. Komentujemy i typujemy Autorów.
    Dwa dni! - poniedziałek i wtorek
    Potem odkrywamy swoje przyłbice. środa
    Powodzenia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania