Poprzednie częściList do Biurokraty. Otwarty
Pokaż listęUkryj listę

List do "Wolnej Grupy Bukowina" plus odpowiedź zespołu plus komentarz do odpowiedzi

„Szanowny Panie. Nie wiem, od czego mam zacząć, gdyż niełatwo jest pisać do zespołu-legendy tak, aby nie popełnić jakieś gafy. Jestem skrzypkiem-Paganinim i marzy mi się, by po powrocie do kraju nawiązać współpracę z Państwa bandem. Ech, te marzenia! Warto je mieć, pod warunkiem, że są realne. Załączam demo”.

 

„Drogi Panie. Na początku działalności byliśmy otwarci i każdy mógł z nami grać. Obecnie jest inaczej. Nie brakuje nam utalentowanych muzyków-Ukraińców. Zatem dziękujemy i życzymy powodzenia”.

 

Od kiedy otrzymałem odpowiedź grupy, podaję się za młodego-zdolnego. Aby móc starać się o jakąkolwiek pracę w Polszy, postanowiłem również zmienić narodowość. Występuję obecnie pod banderą ukraińską.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Pan Buczybór 14.06.2019
    heh, zawsze mają Ukraińca na twoje miejsce...
  • maciekzolnowski 14.06.2019
    My zabieramy pracę Anglikom, Ukraińcy - nam, Polakom, o czym przekonałem się ostatnio co najmniej dwukrotnie, boleśnie. Najbardziej fantastyczne historyjki i scenariusze pisze samo życie. Dzięki za komentarz! :-)
  • Canulas 15.06.2019
    W miarę, ale chyba za gorąco na myślenie, więc poza drobnym akcentem humorystycznym nie znalazłem nic, co by mnie oderwało z zachwytu klapięta od skarpet
  • maciekzolnowski 15.06.2019
    Masz rację, Can. Taki sobie lekki akcent humorystyczny i więcej nic. Właściwie o to wyłącznie mi chodziło. Bagatela: życie składa się z drobiazgów. :)
  • Canulas 15.06.2019
    No więc całkiem ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania