Do X.

Droga przyjaciółko,

Znamy się już ponad siedem lat. Mówią, że przyjaźnie, które trwają mniej więcej przez taki okres czasu, będą trwały wiecznie. Zastanawiam się czy to prawda. Przeżyłyśmy razem wiele chwil. Tych lepszych oraz tych gorszych. Nie wiemy o sobie wszystkiego, jednak tyle chyba wystarczy. Pamiętasz, jak byłyśmy złe na naszych "chłopaków"? Miałyśmy wtedy pogadać, ale skończyło się na tym, że siedziałyśmy w dwóch miejscach i denerwowałyśmy się na wszystko dookoła. Albo wakacje... i te, i poprzednie. Lub kiedy grałyśmy z chłopakami wielokrotnie w piłkę.

Fajnie było. Teraz coś się popsuło. Nie dogadujemy się już tak, jak kiedyś. Coraz częściej się kłócimy. Każda zajmuje się w szczególności sobą i swoimi problemami. Znalazłyśmy sobie zamienne wersje siebie. Coraz mniej rozmawiamy. Nie wiemy, co się u nas nawzajem dzieje. Zmieniłaś się. Widzę to.

I wiesz, nie chcę żeby tak było. Mimo tego, że czasem naprawdę mam Cię dość. Ostatnia klasa. Przecież nie możemy pozwolić na nic , co mogłoby jeszcze bardziej między nami namieszać.

Nie chcę Cię stracić. Jesteś bardzo ważna.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • persse 22.12.2015
    Całkiem okej, fajnie oddane emocje, ale popracuj jeszcze nad interpunkcją.
  • Malutka18 22.12.2015
    Moim skromnym zdaniem opowiadanie było dobre. Oddawało emocje, tylko mało ciekawe. Rozumiem, że to miało być pewnego rodzaju wyznanie tak?
    Natomiast mimo wszystko brakowało mi czegoś. Daje 4! :)
    Powodzenia w dalszym pisaniu ; )
  • avada 22.12.2015
    Mniej więcej miało to właśnie wyglądać jak wyznanie :)
  • ausek 22.12.2015
    Tekst sam w sobie pod względem przekazania emocji dobry, ale stanowczo za krótki, co spowodowało jego małą wiarygodność. :) 4
  • avada 22.12.2015
    Zastanawiałam się nad tym. Być może z czasem napiszę coś jeszcze podobnego, tylko dłuższego :)
  • Lady_Makbet 22.12.2015
    Może być...Tylko zastanawiam się czy właściwie jest sens to oceniać. Zbyt krótkie, zbyt mało opisów. Gdybyś podała jakiś przykład waszej kłótni i rozpisała to było by lepiej, ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam. 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania