Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Dobra jesteś! (drabble)

– Yhy, yhy, yhyyy… Uff. Dobra jesteś. Aleś mnie wykończyła. Gdzie są fajki? Podasz? No dobra, leż, sam wezmę. Kurde, ale mi łeb rwie! Tabletki, daj tabletki. Dwie! Dobra, już mam… Ile, cholera, wychlałem? No i czemu nic nie mówisz?! Było w dechę, co?! Kurde, czy ten łeb nie przestanie… Uff, chyba przechodzi. Najwyższy czas, wiesz przecież, że za godzinę muszę być w robocie. Ale poczekaj, tylko wrócę, to cię znów tak zerżnę, że przez godzinę dychać nie będziesz. Znasz mnie, wiesz, że słowa dotrzymuję. Dobra, zbieram się. Aha, gdzie masz zawór? No i po kłopocie. Pa, wieczorem znów cię nadmucham…

Następne częściDobra jesteś

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pan Buczybór 01.09.2017
    Widzę, że moda na drabble wróciła na Opowi. Kurczę, naprawdę dobry tekst. Puenta fajna, dobrze napisane.
    Gratki.
  • Zdzisław B. 01.09.2017
    ... a tak, przy piątku przedweekendowym, dla rozluźnienia. Pod kopułką nagle zaświtało i samo się napisało.
  • Szudracz 01.09.2017
    Lala dmuchana, dobre, a nawet bardzo dobre. :))))5
  • Zdzisław B. 01.09.2017
    Niektórzy aby dmuchać, muszą wpierw nadmuchać ;)
  • Pasja 01.09.2017
    Fajna zabawka na lata, daje, że aż głowa boli. A myślałam, że to kobiety cierpią na migrenę. 5
  • Zdzisław B. 01.09.2017
    Czasem boli rónież chłopa ;)
    PS. Zauważyłem ostatnio dziwną manierę - jeżeli wpisujecie ocenę do komentarza, to ok, ale wpisujcie ją też do zbiorczej oceny - tam, gdzie jej właściwe miejsce. To moja sugestia :)
  • Pasja 01.09.2017
    Zdzisław B. Jakoś umknęło. Zawsze staram się klikać w gwiazdki. Przepraszam i dzięki za reprymendę. Jakoś ostatnio wszystko mi jedno. Miłego
  • Zdzisław B. 01.09.2017
    pasja To nie reprymenda :) Po prostu zwrócenie uwagi na dokończenie tego, co się zaczęło.
    ... i nie gadaj o jakimś "wszystko mi jedno". Pamiętaj, że butelka jest w połowie pełna, a nie w połowie pusta. Tym się kieruj.
  • betti 01.09.2017
    Uśmiałam się...dzięki.
  • Zdzisław B. 01.09.2017
    Śmiech to zdrowie i należy się przed weekendem ;)
  • KarolaKorman 01.09.2017
    Przy takiej lasce to podwójne dmuchanie :) Bardzo fajny tekst i ode mnie 5 :)
  • Zdzisław B. 03.09.2017
    ... o ile nie ma drugiego , tzw. dennego zaworu. Wtedy trzeba go zatkać, aby dmuchanie miało sens ;)
    Pozdr. ;)
  • Ewcia 02.09.2017
    Aż mi się ciepło zrobiło przez to dmuchanie.
    Świetny tekst daję 5 i pozdrawiam.
  • Zdzisław B. 03.09.2017
    To nie moja wina... mam nadzieję. Znaczy, to ciepełko ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania