Dodaj

Dodaj mi słów do mego słownika. Dodaj mi talentu.

Pragnę opisać wam ten piękny obraz. Moje dłonie nie potrafią go namalować.

Płomień w mych oczach pali moich wrogów. Wszystkie słabości umierają w płomieniach.

 

Odciski na mych dłoniach znakiem zmian. Wewnętrzna przemiana prowadząca ku górze.

Powracam do życia po śmierci. Opuściłem dom mej przyjaciółki.

Nie będę za nią tęsknił. Łzy pozostawiłem po drugiej stronie.

 

Teraz na mej twarzy ciągły uśmiech. Moje serce bije dodając mi odwagi.

Czuję jego dźwięk budzący mnie każdego ranka. Każdego wieczoru zasypiam z radością.

Gdzieś ukryte w pamięci noszę wspomnienia. Nie wywołują one złych łez.

 

Spragniony życia nabieram tlenu w płuca. Kładę się na łące spoglądając w niebo.

Uśmiechnięty marzę o lepszym dniu. Ciężką pracą zdobywam swoje chwile.

Broń nie jest mi potrzebna. Moim lekiem te słowa.

 

Śnię o talencie. Talent ten okazuję odsłaniając przed wami myśli.

Któż doceni mnie? Kiedyś uwierzę w samego siebie.

Powoli wspinam się na szczyt. Szlifuję talent objawiony w złych chwilach.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • elenawest 26.10.2015
    Brawo!!! Bardzo ładnie Dawid :D ja cię doceniam ;) dlatego kolejny raz daje 5 i z wielką przyjemnością czytam twoje słowa, że juz nie smucisz się, tylko z radością witasz każdy kolejny dzień :) to piękne :)
  • JEGO^zołza 27.10.2015
    Czytam Cię jakiś czas i cieszę się, że schodami w górę maszerujesz, co opowiadanie, to jeden stopień. Coraz więcej optymizu. Ja też Cię doceniam i cieszę się z Twojego uśmiechu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania