-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Margerita nie pilnujesz czasów, raz jest przeszły raz teraźniejszy, trzeba zachować jeden, przeszły najlepiej.
    ''
    Minęły kuchnię i zatrzymały się dopiero przed drzwiami schowka, który został przerobiony na pokój dla gości. Ola przekręciła klucz w zamku i weszła do środka. Palcem zapaliła światło. Pokój nie jest, zbyt dużych rozmiarów pod oknem stało, żelazne łóżko nakryte starą kapą. Obok znajduje się sosnowe biurko z krzesłem." Dwa pierwsze zdania mają czas przeszły, dwa następne teraźniejszy. Popraw, i dalej w tekście masz podobnie.
    "Obudził się o czternastej na łóżku siedział Tomek i na nią patrzał.
    - Długo tu siedzisz? – zapytał Maurycy." Chyba patrzył na "niego", Maurycy to chyba facet, hm?Popraw.
    To z tym duchem to niezły pomysł, trochę horrorem zaleciało.
    Mardżi popraw to chociaż to co ci wyłapałem, to dam ci 5, ale najpierw popraw. W końcu jestem guwernerem:)
  • Margerita 15.12.2017
    mam nadzieję, że teraz mam dobrze starałam się poprawić
  • Margerita popraw jeszcze to:
    „Obok znajduje się sosnowe biurko z krzesłem.”
    „Obok znajdowało się.. „ reszta zdania ok
    Może jeszcze nie bedzie wszystko, ale początek bedzie w miarę oki. Jak ktos cos ci doradzi jeszcze to tez oblukaj.
    Popraw jeszcze ten jeden czas, doosajesz ode mnie 5.
    Specjalnie odpalę kompa :)
  • Margerita 15.12.2017
    Maurycy Lesniewski
    poprawione

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania