-

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Marg ja już to czytałem. Wołaj mnie na nowe części z guwernerem-mordercą. Dam ci gwiazdki ale czekam na coś nowego. Pozdro
  • Margerita 26.11.2017
    dzięki
  • refluks 27.11.2017
    "- Jestem prywatnym detektywem i szukam Oli Moron ponoć mieszka w Los Angeles, gdzie mógł, ją znaleźć to bardzo ważne."

    Jak dla mnie kojelny twój klasyk, zaraz po "chujach zbanczonych"
  • Margerita 27.11.2017
    dzięki za pięć już poprawiłam literówkę
  • Zaciekawiony 27.11.2017
    Jeśli zmarły był jej wyjem, to najbliższym krewnym, któremu przypada spadek jest... jej matka lub ojciec. Wuj to brat matki lub ojca, a oboje jej rodzice jeszcze żyją. Lepiej będzie jeśli powodem otrzymania spadku będzie wola zmarłego - jeśli to wuj od strony ojca, to mógł chcieć pominąć brata w udziale spadku, wiedząc o tym, że ma związki ze światem przestępczym, i woleć dać spadek jego córce, zapisując taki warunek w testamencie. Wtedy będzie logiczniej.
  • Margerita 27.11.2017
    będę musiała trochę nad tym popracować
  • Canulas 29.11.2017
    "Dzień dobry słucham, o co chodzi — zapytał." zapytała. Bo to ona pytała chyba.

    "— Ja jestem tą, której pan szuka — odpowiedziała . Basia to moja mama." kropeczka bez spacji.

    "Mam dwie wiadomości jedna jest zła, a druga dobra to którą mam najpierw powiedzieć wiadomość." - tutaj Co się fubluje "wiadomość", ale jest spoko.

    " co z tego jak spać nie mogła." - zajebiste zdanie.

    Ps. On powiedział, że do notariusza i od razu wiedziała, gdzie? — wątpliwość.

    OK. Czworeczka, ale bez plusa niestety.
  • Margerita 29.11.2017
    dzięki już poprawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania