-

-

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Okropny 29.10.2017
    Znowu jak dziadowski program z telewizji. Nawet frazy identyczne.
    "Przez trzy dni Ola była w śpiączce i lekarze walczyli o jej życie. Aż w końcu, po długiej i ciężkiej walce, Ola odzyskała przytomność.
    Narzeczony przez cały ten czas czuwał przy jej łóżku. Ola szybko dochodziła do siebie, ale miała tyle siły w sobie i determinacji, że uczestniczyła w pierwszej rozprawie."

    Mar, pisz coś swojego, nie powtarzaj z telewizji...
  • Margerita 29.10.2017
    O co ci chodzi czego się uczepiłeś tej telewizji
  • Okropny 29.10.2017
    Margerita a powiedz, że sama wymyśliłaś te zdania, bez niczyjej pomocy, bez programu typu "trudne sprawy", czy "szpital".
  • Elorence 29.10.2017
    Okropny, zgadzam się.
    "W-11", "Trudne sprawy", "Dlaczego ja?" itp. Mój 8-letni brat układa lepsze zdania i ma lepsze pomysły...
  • Margerita 29.10.2017
    Okropny
    Tak sama wymyśliłam
  • Roze_i_bratki 29.10.2017
    Tu głównie o tempo chodzi. Nie spiesz się z pisaniem, buduj atmosferę, pozwól bohaterom przeżyć daną sytuację, a sytuacji wpłynąć na bohaterów. Tyle.
  • Margerita 29.10.2017
    Roze_i_bratki
    dzięki że przeczytałaś
  • Roze_i_bratki 29.10.2017
    Spoko. Masz trochę błędów interpunkcyjnych, takich jak przecinki przed i, ale nie chce mi się ich wypisywać.
  • Zaciekawiony 29.10.2017
    Żeby jeszcze wrzucony jeszcze raz tekst był w pełni poprawiony, tymczasem widzę tu znów zgadywanie gdzie być może powinien być przecinek. Poprzednim razem były niepoprawnie w jednym miejscu a teraz są niepoprawnie w innym.
  • Margerita 29.10.2017
    ten i poprzedni są po korekcie od znajomej
  • Pan Buczybór 29.10.2017
    Margerita Eh, ta twoja znajoma orłem z interpunkcji też nie jest...
  • Zaciekawiony 29.10.2017
    Margerita
    Proponuję złożyć u niej reklamację.

    Zamiast:
    "Ola, pomyślała, że już umarła jest, przed oczami przeleciało jej całe życie."
    powinno być:
    "Ola myślała, że już umarła, przed oczami przeleciało jej całe życie."

    "Nieprzytomnego mężczyznę związał, i powiadomił policję." - tu bez przecinka. "i" "lub" "ale" to łączniki, przed nimi nie stawia się przecinków.

    Są też problemy z budową zdań a nawet z logiką tekstu (następny odcinek przeczy obecnemu)
  • Marg to, że po korekcie to dobrze, jest lepiej. Jednakże uważam, że powinnaś posłuchać Okropnego i spróbować napisać już o czymś innym, na jakiś inny temat. Dostałaś już moje gwiazdki. Czekam teraz na nowe Twoje opowiadanie, nie o Oli, pozdrawiam.
  • Margerita 29.10.2017
    dziękuję
  • Caroline 29.10.2017
    Przeczytałam do 39 części. Chciałam przeczytać tą serie do końca, ale to jest zbyt męczące... Błędy rzeczowe, interpunkcyjne, a pomijając błędy to jest to po prostu suche i sztuczne. Podobno się starasz. No fajnie, chwali ci się, ale gdyby było jeszcze widać jakiekolwiek rezultaty...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania