-

-

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Caroline 01.11.2017
    Kiedyś widziałam taki ładny cytat ''Nie stawiaj przecinka tam gdzie powinna być kropka'' Oczywiście odnosi się to do życia, ale pasuje też do twojego stylu pisania. Często ciagniesz zdanie i stawiasz kolejne przecinku, chociaż to powinny być conajmniej 2 zdania.
    Dalej mogę napisać to co ostatnio pod tym samym rozdziałem. Mogłaś pociągnąć to dalej, bo tak to jest takie... Nie wiem jak to określić. Znów przyczepie się do tego zgłoszenia... Ono nie może być (według mnie) tak krótkie. Nawet w bajkach trzymają się rzeczywistości. No i ten głos... Głos nie może być zdenerwowany. Ty możesz być zdenerwowana, a głos może co najwyżej drżeć z tego zdenerwowania. Chociaż, po co jak to wszystko pisze i tak przepadnie...
  • Margerita 01.11.2017
    lepiej
  • Caroline 01.11.2017
    Margerita co 'lepiej'?
  • Margerita 01.11.2017
    Caroline
    z głosem drżącym
  • Caroline 01.11.2017
    Margerita ale może niech najpierw coś powie żeby można było się zorientować ze ma taki głos
  • Margerita 01.11.2017
    Caroline
    tyle wystarczy?
  • Caroline 01.11.2017
    Margerita chodziło mi ze coś mówi przed ty detektywem. Nie wiem jakieś 'halo'?
  • Caroline 01.11.2017
    I on wtedy odpowiada halo olu cośtam cośtam
  • Zaciekawiony 01.11.2017
    " po czerwony materiał kup go cały rulon" - belę. Materiały tekstylne zwija się w bele.
  • Margerita 01.11.2017
    mogę poprawić na belę
  • Roze_i_bratki 02.11.2017
    Skąd ta niekonsekwencja w "kreskach" w dialogach? Trzeba zdecydować się na jedną długość i się jej trzymać. To jakby nosić dwa różne buty...
  • Margerita 02.11.2017
    dzięki, że zajrzałaś

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania