.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • ausek 08.11.2015
    Im dalej zagłębiałam się w lekturę, tym większy uśmiech miałam na twarzy. Przyszło mi do głowy, że jest to fajne opowiadanie i zagadka w jednym. Piękne opisy, zasłużone 5. :)
  • lovjamaica 08.11.2015
    Bardzo mi się podobało, zgodzę się z powyższym komentarzem, że trochę zagadkowe, 5 :)
  • Angela 08.11.2015
    Piękne opisy, gdzieś w połowie zrozumiałam że to opowieść gąsieniczki : ) 5
  • comboometga 08.11.2015
    Ja niestety jestem mało kompetentna i zrozumiałam pod koniec, że chodzi o gąsienicę, lecz przyjemnie i lekko mi się to czytało :) 5
  • Rasia 08.11.2015
    Dziękuję za wszystkie opinie. Tekst właściwie tylko połowicznie jest o gąsienicy, ale warto wejrzeć w niego głębiej i odszukać drugie dno ;)
  • KarolaKorman 10.11.2015
    No właśnie, Twoja podpowiedź sprawiła, że doszukałam się porównania z ludźmi, ale włochata istotka była sympatyczniejsza :) I ode mnie 5 :)
  • Anonim 11.11.2015
    Tekst zagadka :D Do samego końca nie wiedziałam na sto procent o czym nam tu opisujesz. Wczułam się we wszystkie rzeczy jakie mi przychodziły do głowy - ścianę, dom, człowieka, gąsienicę, karalucha, muchę, pająka, drzewo, rodzinę, nawet dom w remoncie : D Opis cudowny, dający do myślenia, niezwykle, ale naprawdę niezwykle magiczny. Pełen takich małych iskierek czarów, które rozsypują się po całym tekście otulając je tajemnicą i taką drobną niewiedzą, tak jakby wołały "zgadnij mnie, zgadnij!". Dałabym 10.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania