Dom zbrodni

Nastoletnia Agnieszka wraz z mamą Julią, odnajdują w małym eleganckim miasteczku dom swoich marzeń. Więc przeprowadzają się do nowego miasta '' Konstancin - Jeziorna. Po przeprowadzce zainteresowanie Agnieszki wzbudza sąsiadujący z nimi dom, na końcu ulicy. Kobiety powoli odkrywają mroczną tajemnicę tego domu i całego miasteczka. Wiele lat temu młoda dziewczyna chora psychicznie zamordowała w nim swoich rodziców, rządziły nią wszelakie złe moce. Sprawczyni dokonanego morderstwa nigdy nie została ujęta ani nie odpowiedziała za swoje czyny. A miejscowa legenda w miasteczku głosi że od tamtej pory ukrywa się w okolicznym lesie, choć tak na prawdę nikt jej jeszcze nie widział. Makabryczne zdarzenie rozegrało się dokładnie rok wcześniej. Ona szalona, zniknęła a rodzice spoczywają w jakiś obskurnych mogiłach. Komplikacje zaczynają się gdy Agnieszka zaprzyjaźnia się z jedynym ocalałym z tej zbrodni, jest nim brat psychopatki. Wkrótce dochodzi do wstrząsających wydarzeń. Nic nie jest już takie samo. Nad miasteczkiem, rozlewają się czarne chmury a powietrze przybiera woń, świeżej krwi, na dworze szaleje wiatr, i robi się groźnie. Ten dom był drewniany, ale ładnie urządzony. Prawie każdej nocy Agnieszka z mamą słyszała jakieś krzyki dobiegające z tego domu, dziewczyna była przerażona, a jej mama zawsze szła to sprawdzić. Dom wyglądał na pusty jedynie kurz unosił się nad ogrodzeniem. Brat morderczyni opowiedział Agnieszce że w jego domu w kuchni znajdują się w szafkach same noże, są małe i duże, wszystkie z czarno czerwoną rączką jest ich pełno nawet w każdej szufladzie. Trawa na posesji tego domu rosła tam w mgnieniu oka, była wyższa od brata chorej psychicznie. Chłopak z trudem dostawał się do garażu po kosiarkę. W okół domostwa rosły same krzaki.Tak na prawdę historia jest bardzo straszliwa ale nie została nigdy wyjaśniona.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Sisi26 11.10.2020
    Miłego dnia.
  • Sisi26 11.10.2020
    Pozdrowienia.
  • Zaciekawiony 11.10.2020
    To streszczenie jakiejś książki? Jakby bez zakończenia.
  • Sisi26 11.10.2020
    Nie to nie streszczenie książki , opisana jest historia która jest niewyjaśniona. I jak?
  • Zaciekawiony 11.10.2020
    Sisi26
    Wygląda na streszczenie historii. Są wymienione fakty, nie ma natomiast fabuły, akcji, dialogów, na dobrą sprawę nie wiemy kim są bohaterowie itp. Próbowałaś coś takiego rozwinąć? Bo już od dłuższego czasu wrzucasz takie streszczenia, można by już pójść troszkę do przodu.
  • Zaciekawiony 11.10.2020
    Sisi26
    Wiesz, nie musisz się jakoś mocno rozpisywać, byle to był tekst literacki a nie lista wydarzeń. Przedstaw bohaterów, opisz jak wyglądało miejsce akcji, napisz dialogi między dziewczynami a bratem morderczyni itp.
  • kigja 11.10.2020
    Kurcze, która sisy to dziewczyna, a która to chłopak, bo już nie wiem kto kim jest?
  • kigja 11.10.2020
    Opko jest na podstawie filmu, który oglądałam, ale nie pamiętam tytułu.
    W dodatku napisane jest z błędami i niedokończone.

    Szkoda czasu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania