.

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • wolfie 22.01.2016
    Sciene-fiction nie należy do moich gatunków opowiadań, ale Twoja opowieść była przyjemna, choć mam pewne zastrzeżenia. Fragmenty, w których nie ma dialogów, powinny zostać podzielone na mniejsze fragmenty, bowiem w moim odczuciu wygląda to jak wielka ściana tekstu. W napisanym przez Ciebie tekście momentami też jest nadmiar przecinków, przykładowo: " Była blada jak ściana, a włosy lśniły w słońcu, wszystkimi kolorami tęczy. Na jej ustach, gościł wielki uśmiech." Zostawiam 4 :)
  • Beznadzieja 22.01.2016
    Dzięki za opinię i uwagi :) Wiem, że czasem przesadzam z ilością przeciwników, postaram się nad tym popracować. Niektórzy zjadają przecinki, ja daję ich za dużo.
  • Pan Nikt 28.01.2016
    Chymm.... Ogólnie nie źle, ale mam pewne uwagi.

    1) Chaos w opisach. Przydałoby się je trochę uporządkować. Jak większość masz problemy z akapitami więc pamiętaj 1 myśl - 1 akapit. Choćby miałbyć jedno zdaniowy.

    2) Nie opisuj świata w sposób zbyt dosłowny typu:

    "Zależnie od grupy wiekowej, osoby odrzucone przez władzę i społeczeństwo, przystępowały do jednego z czterech korpusów. W każdy z nich dzielono kadetów na oddziały. Lotta należała do tego nazwanego Oddziałem X. Zadania, które otrzymywali, opierały się na pracy w terenie, wykraść coś, śledzić kogoś, zdarzały się proste akcje sabotażowe i zwiadowcze."

    Tylko to pokaż w akcji. Po pierwsze czytelnik odrazu wszystkiego nie musi wiedzieć, pozwul mu odkrywać swój świat razem z rozwojem opowiadania, po drugie surowe przedstawianie faktów nudzi.

    To tyle i powodzenia. ;)
  • Pan Nikt 28.01.2016
    Ps: Bym zapomniał. S-F jest dość specyficznym gatunkiem. Opiera się o technikę więc wymaga odrobiny wiedzy, choćby z dziedziny fizyki. Dlatego jeżeli jesteś w tym słabą (bez obrazy :D) uważał bym na wprowadzanie nowości technicznych. Bo ktoś znający się na gatunku, może ci to wytknąć.
  • Beznadzieja 28.01.2016
    Dzięki za opinię. Jako, że z fizyki sobie radzę, myślę, że dam radę, chociaż, racja będę uważać. Co do punktu drugiego. To jest wstęp i w dalszych częściach będzie inaczej. :)
  • Pan Nikt 28.01.2016
    Beznadzieja

    W przeciwieństwie do języków, w fizyce byłem bardzo dobry, więc jeżeli coś zauważenia to dam znać :D
  • Pan Nikt 28.01.2016
    Zauważe*
  • Pan Nikt 28.01.2016
    Zauważenia*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania