Dotyk namiętności

-Lili, Lili!!! Wstawaj do cholery, bo się spóźnimy do szkoły.

-Jeszcze sekundę Emily. Daj jeszcze chwilkę.

- Wstawaj, mamy 20 minut do rozpoczęcia zajęć, a ty nawet nie jesteś ubrana. Lilka wstawaj. To pierwszy dzień na studiach. Nie chcę się spóźnić na zajęcia.

-Że co?! Cholera Emi.-Lili prawie nie przewracając swojej przyjaciółki, poszła wziąć szybki prysznic. Nie minęło nawet 2 minut, dziewczyna wyskoczyła, jak burza ubierając się w czarną koszulkę i spodnie dzinsowe. Uczesała swoje kruczoczarne włosy na kucyk i podkreśliła swoje rzęsy tuszem.

Spakowała na dzisiejsze lekcje książki,zeszyty i długopisy. Jeszcze przed Lili luknęła stojące na biurko lustro.,,Wyglądam jak trup"-myśląc odłożyła je na miejsce.

-Gotowa na lekcje? -spytała Emi

-Jak najbardziej.-Umiechając się wyszłyśmy na korytarz.

 

 

Uniwersytet w Nowym Jorku godzina 8:05

 

-No to fajnie. Jesteśmy spóźnione o 5 minut. Lili szybciej!

-Ehh, Emi damy radę. -odpowiedziała, aby pocieszyć przyjaciółkę.

-Dobrze wiesz, jak zależało mi na tej szkole.

-Wiem Emi.A co mamy pierwsze? -spytała Lili

-Prawo. Chodź już jesteśmy na miejscu. -odpowiedziała otwierając drzwi od sali konferencyjnej.

Wszyscy spojrzeli się na nie, jakby były z innej planety. Oprócz jednej osoby na sali. Był to chłopak o ciemnych włosach. Czarnych oczach i bladej skórze. Gdy tak mu się przyglądała spojrzał na nią. Aż się ugieły jej kolana. Bił od nieznajomego taki żar. Był przystojny pełen skrywanych sekretów.

 

Dalsza część nastąpi niedługo :)

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • KarolaKorman 22.05.2017
    i... ? To koniec?

    ,,ubierając się czarną koszulkę'' - w czarną koszulkę
    ,, włosy na kucyk'' - w kucyk. ,,na'' się wchodzi lub się kładzie
    ,, podkreślipa'' - chyba chciałaś napisać wszystko na raz, tu wyczytałam, że chciała podkreślić ślipia

    Bardzo krótki tekst. Urwany w pół zdania, bez kropki na koniec i nic nie opowiedziałaś do końca :(
    Nie oceniam.
  • MiyuMichima 22.05.2017
    Może dlatego, że na telefonie pisane było i późnym wieczorem ;) pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania