.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 03.09.2018
    Przytłumione wspomnienia przez natłok świata, są czasami warte najlepszych łez. O poranku wraca nadzieja. Nie wiadomo co los przyniesie. ale na pewno będzie różna jak kwiaty w ogrodzie. Powrót do tyłu, otwiera często drzwi z przodu. To takie pierwsze na gorąco skojarzenia.
    Ładny wiersz. I ten delikatny rym na końcu: świat - barw. Pozdrawiam→5
  • Artbook 04.09.2018
    Dziękuje Dekaos Dondi :-) Ciekawie "rozpracowałeś" ten tekst ;-) Obok Twoich skojarzeń i interpretacji nie można przejść obojętnie. Dzięki za odwiedzinki i pozdrawiam!
  • Keraj 03.09.2018
    Nadzieja dni,rosą obudzone. Piękne rymy 5
  • Artbook 04.09.2018
    Dzięks Keraj :-) Miło Cie gościć. Pozdrawiam!
  • Aisak 03.09.2018
    Mówią, żeby się nie odwracać.
    Nie ciągnąć tego, co było. Bo boli bólem. Bólem głębokim, nostalgicznym, romantycznym.
    Ale czasami chcemy poczuć ten nieukojony ból. Stąd nasze ciche, nocne powroty.
    I tylko Słońce jest w stanie podźwignąć nasze obolałe duszę i tchnąć w nie nowe życie, by nocą znów zatracić się we wspomnieniach.


    Wiersz delikatny, wręcz pergaminowy, niczym subtelne muśnięcia motylkowych skrzydełek.
  • Artbook 04.09.2018
    Aisak Ty to zawsze mnie zaskoczysz komentarzem ;-) Na plus, oczywiście ;-) Jest nie tylko trafiony, ale świetnie oddaje pewne niuanse tego wiersza, które wyłapałaś :-) Często głębsze refleksje wynikają z czyjeś wnikliwości i poświęcenia nieco dłuższego czasu. Tak czy owak, wielkie dzięki za przemyślenia :-) Pozdrawiam
  • D4wid 04.09.2018
    Kojarzy mi się z Japonia
  • Artbook 04.09.2018
    O! A to kolejne zaskoczenie ;-) Czy można zapytać dlaczego takie skojarzenia D4wid? I co konkretnie w tym wierszu wywołało takie skojarzenia?
  • Tina12 05.09.2018
    Wers w, którym mowa o słońcu i mroźne oczy są piękne.
  • Artbook 11.09.2018
    Dziękuje Tina :-) Miło, że zajrzałaś i cieszę się, że pewne fragmenty stanowią o pięknie słowa pisanego ;-) Pozdrawiam!
  • Pasja 11.09.2018
    Witam
    Przepięknie muskasz trzewia czytelnika. Przeszłość, wspomnienia i tęsknota są tak ważne dla czlowieka jak codzienna kawa na śniadanie.

    na dnie mroźnych oczu
    tli się kolejny rok
    nie pyta o plan
    wśród ogrodów
    zapowiada przyszłość... wiosna i słońce odkryje te najlepsze łzy schowane za zasłoną nadziei. Potem już otwarte bramy wolności.

    Pozdrawiam
  • Artbook 11.09.2018
    Cóż za cenny komentarz pasja! ;-) Dziękuje. Co prawda nie zawsze jestem "czytelny" dla ogółu, ale bardzo się cieszę z twojego komentarza, bo Twoja interpretacja zwróciła moją uwagę i jest w sedno...
    Pozdrawiam ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania