-

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Freya 03.01.2019
    Trochę mi ten tekst, tak w odniesieniu, kojarzy się z wystawą; "Body worlds & The cycle of life" Gunthera von Hagensa, która jest teraz w PKiN. Dla jednych może być przejawem potworności, a inni będą postrzegać piękno ludzkiego ciała - obnażonego całkowicie bez tajemnic, której okrywą jest powłoka zewnętrzna... :) Pzdr
  • stefanklakson 03.01.2019
    Freya, to chłopak czy dziewczyna? Tu przekaz jest b. prosty i łopatologiczny: rzeczy, które smakują krytykom, nie zawsze smakują szarym obywatelom, którzy często po prostu kierują się zdrowym rozsądkiem. Pozdrawiam, Stefan.
  • stefanklakson 03.01.2019
    Freya, ja pytam z czystej ciekawości, bo Wrotycz np. raz pisze jako pan, a raz jako pani ;)
  • Freya 03.01.2019
    Ja też czasem tak piszę w komentarzach, twgl. dawniej przeważnie celowo bez deklarowania się płciowością...
    Wrotycz, to kobieta :)
  • Wrotycz 03.01.2019
    Potwierdzam:)
    Info w profilu, Stefanie.

    _______
    Rozumiem ten rozszarpujący tłum.
    Pokłosie obyczajowości szanującej 'własność' najbardziej własną z możliwych rodzajów własności, to raz. A dwa, tu Antygona się kłania. Nie ma sensu się rozpisywać.
    Mnie przeraża perspektywa nawet ewentualnego odkrywcy moich kości, dlatego kremacja.
    Niezłe drabble, prowokujące do przemyśleń.
  • stefanklakson 03.01.2019
    Płeć to, jak wiele innych rzeczy, pewna umowa społeczna. Co do niektórych rzeczy umówiliśmy się już dawno temu i umowy te wciąż obowiązują. Ażeby zwątpić w sztywne granice płci będąc mężczyzną, wystarczy obejrzeć niektórych Ladyboyów na YouTube. Jednakże wygląd to tylko umowna powłoka, to, co nas niewątpliwie różni - mężczyzn i kobiety - to sposób rozumowania.
  • stefanklakson 03.01.2019
    Płeć to, jak wiele innych rzeczy, pewna umowa społeczna. Co do niektórych rzeczy umówiliśmy się już dawno temu i umowy te wciąż obowiązują. Ażeby zwątpić w sztywne granice płci będąc mężczyzną, wystarczy obejrzeć niektórych Ladyboyów na YouTube. Jednakże wygląd to tylko umowna powłoka, to, co nas niewątpliwie różni - mężczyzn i kobiety - to sposób rozumowania.
  • stefanklakson 03.01.2019
    Kremacja jest kusząca. Również dla mnie. będzie ona zresztą prawdopodobnie w przyszłości stosowana masowo.
  • Justyska 03.01.2019
    Podoba mi się pomysł, bo można różnie rozpatrywać. Ale technicznie mam kilka malutkich sugestii:)
    - W pierwszym zdaniu powtórzenie "jego"
    - W tak krótkim tekście masz aż trzy razy "pracował"
    - myślę że można tak "W końcu ogłosił Wystawę potworności" - oszczędzasz słowo i unikasz powtórzenia.

    Ode mnie 4 i serdeczne pozdrowienia:)
  • stefanklakson 03.01.2019
    Zgadzam się z uwagami Justyna, jest to chyba najsłabszy mój tekst ze wszystkich, jakie napisałem, powstały po lekturze opowiadania o Kubie Rozpruwaczu Ellisona, nie pamiętam teraz nazwy niestety. I rzeczywiście - zdaje się, że mój tekst można zinterpretować dwojako, co może być jego zaletą.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania