.

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Chris 19.07.2015
    Dobre ;)
  • NataliaO 19.07.2015
    czytałam już, ale teraz mogę skomentować. Uśmiałam się. Zakończenie mnie powaliło; 5:*
  • Anonim 19.07.2015
    Dziękuje Chris i Nat ;)
  • NataliaO 19.07.2015
    Zajefajnie Ci wyszło :))
  • Anonim 19.07.2015
    oooo sthap it you :3 mi się osobiście średnio podoba, ale nie będę się kłócił hahahah :*
  • NataliaO 19.07.2015
    to się nie kłóć :))
  • KarolaKorman 19.07.2015
    Historyjka fajna, śmieszna, ale dużo ponad sto słów 4 :)
  • Anonim 19.07.2015
    Dzięki za zajrzenie KK ;)
  • Wiksyl 19.07.2015
    Zabawne. Czytam pierwsze Twoje dzieło i rozumiem dlaczego moje jest ścianą, następnym razem postaram się lepiej. 5
  • Zanim przejdę do oceniania, zacznę od tego, że wywołałeś uśmiech na mej twarzy!
    Zakończenie było jak grom z jasnego nieba!
    A jedyne zastrzeżenie jest takie, że Casanova był prawdziwą postacią, a imiona piszemy z wielkiej litery. Wydaję mi się, że Casanova nie ma spolszczenia i powinno się zapisywać jego imię oryginalnie, ale nie jestem pewna, więc nie będę się kłócić. Może z Casanovą jest jak Shakespearem ;)

    1) 5 - nie ma się tutaj co rozwodzić, nie dopatrzyłam się błędów.
    2) 5 Masz bardzo bogaty język. Piękne opisy, porównania, metafory. Działasz na zmysły! Mam tylko jedno pytanie. Co miałeś na myśli mówiąc: ,,Szedłem raz sobie w skąpanej skwarem ulicy"? Wydaje mi się, że jest to literówka, bo chodzi się po ulicy, a nie w ulicy, ale może to tak miało być z jakiegoś powodu, którego nie rozumiem. Dlatego proszę, abyś wytłumaczył.
    3) 5 - tekst naprawdę mi się podobał. Już wyżej go pochwaliłam.
    4) 4 - temat był zabawny, dobrze ugryziony i ogólnie nie mam zarzutów, jednak, no... zbyt "zwykły" żeby dać 5. Wiem, że to miał być krótki, zabawny tekst, ale temat też biorę pod uwagę.

    19/4=4.75
    Moja ocena 5
  • Kate2004 20.07.2015
    Najlepsze xD
  • Tak mi się ręce trzęsą ze śmiechu, że nie trafiam w klawisze! 5/5
  • Anonim 24.07.2015
    Dzięki Wam ludziska za komentarze :) No i piątka od Konstruktywnej Kijanki? :0 Tyle wygrać! :D Co do Casanovy, to nie wiedziałem sam z czym to się je, więc dałem spolszczenie. Zaś to z ulicą to niedopatrzenie ;)
  • Marzycielka29 24.07.2015
    Jared, ale Ty romantyk jesteś:D Zakończenie bombowe!!!!! 5
  • Prue 29.07.2015
    Miałam ubaw. Dam 5
  • Anonim 02.09.2015
    Najpierw zdziwienie potem uśmiech na ustach, choć miałam wrażenie, że napisałeś to aby coś napisać a to był pierwszy pomysł, który wpadł ci do głowy. Sama nie wiem czy to źle czy dobrze, a może to i to? W każdym razie czytam czytam i zapomniałam sobie, że utwór "ma mieć" sto słówek i nagle takie BUM i się skończyło, zresztą tak jak dla bohatera cudowny podryw :)
  • Anonim 02.09.2015
    Dzięks, to był szybki drabble przez co nieco gorszy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania