Drabble - Dotyk

Głowa tak bardzo mi ciążyła. Czułam, że całe moje życie stanowi jedną, wielką porażkę. Niepowodzenie goniące niepowodzenie - to najtrafniejsze określenie, jakim mogłam nazwać swoje istnienie. Tkwiło we mnie mnóstwo żalu, a im dłużej starałam się go odepchnąć, tym stawał się coraz potężniejszy.

Nie potrafię kochać. Nie nauczono mnie tego. - Na tę myśl przeszły mnie ciarki.

Wtedy zjawił się ON. Jego dotyk, to ciepło rozchodzące się po całym ciele. Ten jeden gest uratował mnie, wyciągnął znad głębokiej przepaści - wszystkie złe myśli odeszły jak za sprawą czarów.

Chwilę później mój zbawca odszedł. Odwróciłam głowę w stronę okna, słońce zaszło.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • IroniaLosu 07.01.2016
    Po prostu zakochałam się *.* Strasznie mi się podoba, zostawiam 5 i gratuluję na prawdę :)
  • little girl 07.01.2016
    Jejku dziękuję :) To moje pierwsze drabble i nie byłam pewna, czy dobrze wypadnie. Cieszę się, że Ci się podobało. ;)
  • Rasia 07.01.2016
    "Niepowodzenie goniące niepowodzenie, to najtrafniejsze określenie" - sugerowałabym myślnik zamiast przecinka ;)
    "Tkwiło we mnie mnóstwo żalu, a im dłużej staram" - zmieniłaś czas z przeszłego na teraźniejszy
    "Na tą myśl przeszły mnie ciarki." - tę*
    "wszystkie złe myśli odeszły, jak za sprawą czarów." - bez przecinka, porównanie proste
    Troszkę błędów jak na taki króciutki tekst, ale podobał mi się. Całkiem dobrze Ci to wyszło, powinnaś częściej pisać drabble :) Zostawiam mocne 4 :)
  • little girl 07.01.2016
    Dziękuję bardzo :)
  • Angela 07.01.2016
    Naprawdę bardzo ładne, nic dodać, nic ująć : )
  • little girl 07.01.2016
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania