Drabble - Latarnia tuż za oknem

Chłodno, przyjąłem fakt, że z powodu chłodu, musiałem wstać ciepłą nocą. Kołdra na ziemi, pokój ruina, tylko coś w okno stuka. Niech stuka. Niech szuka. Okno nie drzwi, nikt nie wetknie w życie mi brudnego buta, nigdy więcej. Jednak niewygodnie czuć dłonie na krtani, czy winę w przeponie. Wstaję...

Oddech ciężki, łapki z zimna drżą, słowa nie powiem, w okno patrzę, tęsknię, płaczę. To tylko światełko mnie wzywa, z latarni za oknem. Ta sama która oświetlała jej ręce i przez które odkryłem jej wnętrze.

Roleta w dół, pieprzę, wszystko zdaje się lepsze, gdy w lichym świetle latarni, nadzieję dzierżę. Prześpię...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pan Buczybór 18.10.2016
    Fajny tekst. Smutny, refleksyjny. 5
  • Ewoile 18.10.2016
    Bardzo odpowiada mi Twój styl pisania, pomimo krótkości tekstu mogę to stwierdzić już teraz. Ładnie opisane, brzmiało autentycznie. 5 (ale gdy dostanę się na laptopa). Pozdrawiam :))
  • lost.in.http 18.10.2016
    Ze wzajemnością, bardzo szanuję Twoją twórczość.
  • Ewoile 19.10.2016
    Bardzo dziękuję za słowa uznania, zostaw czasem jakiś ślad po sobie ;))
  • NataliaO 18.10.2016
    Zgadzam się z Panem Buczybór, smutny i refleksyjny teks; 5:)
  • KarolaKorman 31.10.2016
    Przeczytałam kolejne drabble i powiem Ci, że są poetyckie. Czytając doszukuje się rymów. Świetna robota, wielkie 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania