.

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Canulas 24.05.2018
    Hmmm, i cóż ja mam zrobić?
    No jakoś tak, jakoś tak... Jakoś tak chyba jednak nie. Nie wylądowało, choć kołowało, kołowało, ale jednak nie.
    Odnotuj wizytę.
  • Nachszon 24.05.2018
    I dobrze Can, tak miało być, zgodnie z zapowiedzią. Tekst jest albo dobry albo prawdziwy. Jak jest dobry i prawdziwy to już jest genialny. Ten jest prawdziwy dla samego siebe. Taka jego wartość.
  • Canulas 24.05.2018
    Nachszon, tak, ale przezwycsiłeś do wielowarstwowej struktury, więc jeśli nie do końca się ja dostrzega, wpierw się upatruje winy we własnych ograniczeniach percepcyjno-postrzegawczych.
  • Nachszon 24.05.2018
    Canulas Nieprawda, jak nikogo do niczego nie przyzwyczajałem. To Ty się przyzwyczaiłeś:). Na marginesie: naprawdę kiedyś zastanawiałem się nad istnieniem takiego bytu. Teraz już wiem dzięki Tobie, że to, co chciałem osiągnąć, osiągnąłem - tekst nie jest wewnętrznie sprzeczny, a o to mi chodziło. Dzięki za obecność i za komentarze:)
  • Mnie sie podoba bardzo, ale bardziej jako dowcip, za to taki pierwszej wody. Uniosłem sie pod nieboskłon geniuszu pisarskiego, na początku, by z puentą zjechać do prozy życia i to w tak zaskakujący sposób, że facjata roześmiała mi sie od ucha do ucha.
    Nie wiem czy taki był zamiar, ale dla mnie ten tekst jeśli nie jest genialny, to sie o genialność ociera, że aż lecą wielkie snopy iskier.
    Wieka piątka (w depozycie, wypłace wieczorem)
    Pozdrawiam!
  • Nachszon 24.05.2018
    Dzięki Maurcy, dokladnie taki był zamiar, jakbyś wyszedł z mojej głowy. Jednak tekst, aby potwierdzić brak wewnętrznej sprzeczności, powinien otrzymać jedynkę, nie piątkę. Taka "mizerka" w karcianych kierkach. Także gdybyś Maurcycy mógł... Dzięki :)
  • Nachszon muszę Cię rozczarować, innej opcji niż pięć nie przewiduję. Sumienie by mi po nocach pózniej spać nie dało. Także przykro mi, bedzie 5!
    Bez dyskusji :)
  • Maurycy Lesniewski byłem dodałem piątulę jak mówiłem
    Pzdr :)
  • Nachszon 24.05.2018
    Maurycy nie chcecie spełniać prośby autora a taki nietypowy eksperyment mógłby być. Ajajaj. Ale oczywiście dzięki śliczne:)
  • Canulas 24.05.2018
    Nachszon, kurde. Chciałem spełnić Twoją prośbę i dać jeden. (drugi raz w życiu), alw wydawało mi się, że już oceniłem. Wcisnąłem piątkę na próbę i siadła. Sorry.
  • Nachszon 24.05.2018
    Canulas bo to tekst zaczarowany:)
  • Nachszon musisz się lepiej postarać na drugi raz., znaczy gorzej :))
    Ten tekst naprawdę mi się podoba, co pocznę:)
  • Dekaos Dondi 24.05.2018
    Idzie sobie człek, patrzy w gwiazdy, rozmyśla o nich...i nagle się potyka i byt gęby zniekształca. Taki jest Twój tekst.
    Właśnie ten kontrast robi swoje. Filozofia na początku...każdy czeka...ach ach co to będzie...a tu chuj z tego. Na tym polega wartość tego tekstu. Aczkolwiek nie wiemy, jakie napisał teksty z użyciem tego słowa. Mogły być wartościowe, bo to słowo mgło być potrzebne do wyrażenia sensu. Jak np; tekst pt: Matka Wszechświata :~)))
    Pozdrawiam. Nie zanudzam.→5:~))
  • Nachszon 24.05.2018
    Aj, spieprzyłeś moją koncepcję DD, ialo nie być innych ocen niż jeden. No i chuj z tego pomysłu wyszedł, ale dzięki:)
  • Dekaos Dondi 24.05.2018
    Ależ to jest jedna gwiazdka super kwantowa. W pięciu miejscach równocześnie. Możesz spać spokojnie. <:~)
  • Karawan 24.05.2018
    Od mojej filozoficzno-karawaniarskiej strony MW jest jakoś dziwnie podobna do czegoś co czasem nazywano "kościół matka nasza", a co sprowadza się do stwierdzenia; "żyj i drżyj". I zakaz i kara kompletnie bez sensu. Zaś jak chodzi o wymiar Autor-tekst to kompletna bzdura, bo Autor pisuje całkiem z sensem i zupełnie niechujowo. Ale ja ani na poezji ani na literaturze się nie znam i tylko sobie czasem pisuje, a czasem uwagi (nie zawsze rozsądne) wpisuję. 5
  • Nachszon 24.05.2018
    Dzięki Karawan serdeczne, ale nie popełniaj błędu utożsamiania podmiotu lirycznego z autorem. Chociaż i autorowi tego tekstu zdarzają się teksty ch...we. I nie widzę w tym problemu. Dzięki:)
  • Justyska 24.05.2018
    Piątki nie dam tylko dlatego, ze wiem na co Cię stać. Ale uśmiałam się po pachy i mój mąż też. Świetne to jest!!!
    Pozdrawiam Nie chujowo lecz od serca :)
  • Nachszon 24.05.2018
    A dzięki Justyska. Super, że zagrało dokładnie tak, jak miało, czyli śmiechem:)
  • Kim 25.05.2018
    Przyznam, że z przerażenia nie wcisnęłam żadnej gwiazdki. Ale tekst dobry. Prześmiewczy taki. Ale i dający troche do myślenia. Przynajmniej mi ;p
    Pozdrówka.
  • Nachszon 25.05.2018
    Dzięki Kim. Jak rozumiem, przeraziłaś się, że jak wciśniesz jakąkolwiek gwiazdkę, to istnieje niebezpieczeństwo, że zaczniesz pisać, no ch...wo? Spoko, Tobie to nie grozi:). Pozdrawiam Kim
  • Agnieszka Gu 04.06.2018
    Zabrzmiało trochę jak anegdota, czyli takie niby coś śmiesznego, coś z życia wzięte. No, takie to nawet dosyć wyszło, choć nie poruszyło mnie jakoś namiętnie. Ot, przeczytała kobita, a nawet się uśmiechnęła na końcu ;)
    No, tyle mogę rzec, prze pana ;)
    PS. A i jeszcze, przyznaję się bez bicia. Odnośnie gwiazdek. Mam uzasadnienie podobnie jak Kim — "...z przerażenia nie wcisnęłam żadnej gwiazdki" ;))
  • Nachszon 05.06.2018
    Bo Twój uśmiech Agnieszka był właśnie celem tego drabbla, więc jest ok.
  • Nachszon nie uważasz, że czas coś nowego dorzucić?
    Ja też swego czasu zrobiłem remanent i wyczyściłem wszystko.
    Coś nachszonowego bym sobie poczytał, a tu zong, i nawet powtórzyć nie można sobie tego co już czytałem. Żeś numer wywinął :)
    Wracaj do nas bo szkoda żeby Ciebie tu nie było.
    Powiedział Moryc!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania