1.

.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • bogumil1 23.05.2020
    Obawiam się, że ten morał to tylko pobożne życzenia, bo gdyby tak było, że zło wraca do właściciela, to na świecie nie byłoby zła. Któż chciałby, żeby zło do niego wróciło. Wtedy wystrzegałby się złych zachowań.
    5
  • Liv12365 23.05.2020
    Chce, nie chce... zdarza się, że wraca ;)) takie życie. Zło istnieje i tak, bo wynika z braku dobra ;p
    Dzięki za wizytę :))
  • Bajkopisarz 23.05.2020
    Nie, to słabe. Takie za bardzo nie wiadomo o czym i czego ma dowodzić. Masz dużo lepsze teksty.
  • Liv12365 23.05.2020
    Twoja opinia, ale dziekuje ? za wizyte i za komentarz
  • Anonim 23.05.2020
    Mnie to rozśmieszyło i osłabiło. Taki kawalarski ten tekst.

    Błędy i niedociągnięcia:

    Los często uwielbia być przewrotny, więc i w tym przypadku nie mogło być inaczej.
    to dałbym w osobnym akapicie.

    Przystanął na chwilę, odpoczywając.
    dałbym: przystanął na chwilę, aby odpocząć. Bo Twoje brzmi jakby fakt przystawania ( a nie stanie w miejscu) dawał odpoczynek. I po prostu dla mnie nie brzmi.

    Guma jakby niby nic wróciła do swojego właściciela.
    jakby niby nic - to tu nawet pasuje (bo tekst jest raczej niepoważny), ale w poważniejszych formach nie stosuj takich zwrotów frazeologicznych. Poza tym, co to za sformułowanie: jakby niby nic. Mówi się: jakby nigdy nic.

    To tak moim zdaniem.

    Pozdrawiam.
  • Liv12365 23.05.2020
    Faktycznie, odnośnie ostatniej uwagi ;)
    Dzięki za wizytę :))
    Nie wszystko musi być poważne, a też na żaden konkurs "piękności" to nie idzie, ale nie mniej dziękuję. Na przyszłość takie uwagi się przydadzą :)
  • Dekaos Dondi 23.05.2020
    ''Guma jakby niby nic wróciła do swojego właściciela''→Niby takie nic, ale jednak miał pewien problem.
    Tu akurat adekwatny do oplucia, w sensie wagi problemu Rzekłbym→remis.
    Co innego, gdyby się przykleił solidnie na torach i pociąg by go rozjechał.
    Niestety→tak nieadekwatnie, też w życiu bywa. Albo można popełnić dobro, a wróci zło. I odwrotnie.
    Życie to chaos. Jedynie czasami trochę mniejszy.→Pozdrawiam:))↔5
  • Liv12365 23.05.2020
    Coś w tym jest ;) Mistrzem ten kto potrafi go ogarnąć i jeszcze z niego czerpać korzyści ;)
    Dziękuję za wizytę i również pozdrawiam ;)
  • illibro 23.05.2020
    WIem:) będę rzucał w ludzi pieniędzmi, może je zacznę znajdywać na ulicy. Jakby jeszcze by jeszcze wracały ze zdwojoną siłą:)
  • Liv12365 23.05.2020
    Prawda? ;p
    Ludzie by się nie pogniewali za Twoje rzucanie :))
    Dziękuję za zerknięcie ;)
  • Szpilka 24.05.2020
    Bajkowo, ile dobra zasiałeś, tyle zbierzesz, niestety to nieprawda. Drabbelek intrygujący ?
  • Liv12365 24.05.2020
    Dziękuję ślicznie za wizytę i pozdrawiam cieplutko! :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania