Dreams pt.1

• "Miarą prawdziwego bohatera nie jest siła mięśni, ale siła serca." - (herkules)

 

• "Ciągle myśląc o tym, co było, stracisz z oczu to, co może być." – (Ratatuj)

 

• "Czasami prawidłowa droga wcale nie jest najprostsza." – (pocahontas)

 

• "Przyjacielu jeżeli będzie Ci dane żyć sto lat, to ja chciałbym żyć sto lat minus jeden dzień, abym nie musiał żyć ani jednego dnia bez ciebie." – (Kubuś puchatek)

 

• "Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas , kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać." – (Mały książę)

 

• "Jedyne co miało jakieś znaczenie, to to, że znalazłem swojego przyjaciela, a tym samym zacząłem naprawdę żyć ." – (Muminki)

 

• "Możesz pamiętać piękną twarz przez parę dni, ale piękną duszę pamiętasz na całe życie." – (Dzwonnik z Notre Dame)

 

•"Tak, przeszłość często boli. Można od niej uciekać albo wyciągnąć jakieś wnioski." – (Król Lew)

 

•"Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć w tym samym kierunku." – (Mały Książe)

 

•"Wiesz co się robi, gdy życie cię dołuje? Mówi się trudno i płynie się dalej." – (Gdzie jest Nemo)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    wszedłem, bo myślałem że coś przeczytam, a tu same cytaty i to z błędami... I jaki jest cel takiej publikacji na portalu literackim? Na co czytelnikowi parę cytatów? Po co w ogóle publikować coś nie swojego autorstwa? I tak w ogóle na forum mamy wątek "Cytaty" - tam by to pasowało
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Niby tak, ale to opowi, możemy publikować co chcemy. Na co? Wiesz, niektórym cytaty pomagają, a inni nie widzą sensu.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    A to co?
  • wiorstyimorgi 9 miesięcy temu
    Gdzie tu niby te sny?
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Tytuł nie musi mieć sensu

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania