XXX

XXX

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (48)

  • Aisak 28.08.2019
    Środki nasenne dosypane do porannej kawie chyba nie do końca zadziałały. Szarpała się tak, jakby chciała wywrócić całe łóżko. Wiesz, jaki byłby przy tym bałagan.

    Co to za bulgot?
  • Aisak 28.08.2019
    My musieliśmy o tym zdecydowaliśmy.

    Kolejny bulgot pelikana.
  • Bogumił 28.08.2019
    ???
  • Bogumił 28.08.2019
    Tekst napisany w oparciu o wydarzenia z Holandii:
    kobieta stawiała opór w czasie eutanazji

    https://kobieta.onet.pl/zdrowie/wiadomosci/eutanazja-w-holandii-pierwszy-w-historii-proces-lekarza/khnst0e
  • Aisak 28.08.2019
    Ok, ale popraw te fragmenty.
  • Bogumił 28.08.2019
    Poprawiłem, dziękuje.
  • Aisak 28.08.2019
    Ależ proszę.
  • betti 28.08.2019
    Napisane lekko, z pazurem, chociaż temat ciężki. Eutanazja... śmierć na życzenie, chociaż tutaj obrona była niesamowita podczas tego ''życzenia''
  • Bogumił 28.08.2019
    W oryginale ta pani zażyczyła sobie eutanazji gdy dzieci umieszczą ją w domu opieki, ale wyraźnie zaznaczyła, że wyznaczy sobie sama datę eutanazji, i przed śmiercią, że musi pożegnać się z "najbliższymi". Tego drugiego warunku podobno nie spełniono i lekarz ma teraz proces.
  • Tomasz Bordo 28.08.2019
    Hej Bogumił, dobry tekst.

    A widziałeś mojego najnowszego Dobermana?
  • Bogumił 28.08.2019
    Tomku, idę przeczytać.
  • Angela 28.08.2019
    Chyba coś za bardzo Ci się moje imię podoba, bo wsadzasz je gdzie się tylko da. Normalnie nie wiem, co o tym myśleć : /
  • Bogumił 28.08.2019
    Wyjaśnienie jest dość proste. Przecież to są Twoje „wartości”.
  • Angela 28.08.2019
    Bogusiu złoty, gucio wiesz o mnie i moich wartościach. To, że ja nie z tych, co to pod krzyżem
    leżą, a dupskiem ruszają, wcale nie oznacza, że nie mam żadnych wartości.
    Ale to już temat stary i przerabialiśmy go, tak więc na tym zakończę.
  • Bogumił 28.08.2019
    Angela nie ściemniaj teraz
  • Angela 28.08.2019
    Bogumił a niby po co bym miała? Jakie korzyści przynosi ściemnianie, skoro na Twojej pozytywnej
    opinii mi wcale nie zależy, bo zwyczajnie Cię nie lubię?
    Wyjaśnij proszę.
  • Angela 28.08.2019
    Ty też możesz sobie mnie nie lubić i trzymać się ode mnie z daleka. Proszę jedynie, żebyś moim
    imieniem sobie gęby nie wycierał i będzie dobrze.
  • Bogumił 28.08.2019
    Angela przecież to nie jest Twoje imię a zaledwie nick jakich pełno wszędzie indziej.
  • Angela 28.08.2019
    Bogumił to skrót od imienia, nie wysiliłam się, bo na imię mam Angelika, a wszyscy mówią Angela.
  • Bogumił 28.08.2019
    Angela ale to list skierowany do Ciebie więc dlaczego mam zmieniać? Nic tam personalnie obrażającego nie ma. Lisa pisze do koleżanki.
  • Bogumił 28.08.2019
    A to są wartości postępowe i lewicowe którym hołdujesz.
  • Angela 28.08.2019
    Bogumił nie zgrywaj się teraz na niewinnego. Kiedy chcesz komuś przypisać najgorsze cechy,
    odrzeć z człowieczeństwa, używasz mojego nicku (imienia).
    Odnośnie mich wartości, już Ci pisałam, nic nie wiesz.
    No chyba, że za ścianą dziwnym trafem mieszkasz, ale wtedy takich głupot byś o mnie nie wypisywał.
    Na tym zakończę te durne przepychanki słowne.
    Dobranoc.
  • Bogumił 28.08.2019
    Angela dobranoc urozmaiciłem opko paroma Twoimi wypowiedziami. Pozdrawiam.
  • Angela 28.08.2019
    Bogumił brawo, na odchodne jeszcze dodatkowo mnie obraziłeś. Możesz być dumny.
  • Bogumił 28.08.2019
    Angela sama pisałaś że żyjesz w stałym związku ale walczysz o prawo wyboru innej opcji. O dzieciach w takich związkach które już takiego prawa nie mają nie pomyślałaś.
  • Bogumił 28.08.2019
    Angela ja Ciebie uczę nie obrażam
  • Aisak 28.08.2019
    Boguś, psychofan Angeli xD
  • Angela 28.08.2019
    że psycho - to na pewno, że fan - raczej wątpię : D
  • stefanklakson 28.08.2019
    Podoba mi się pomysł jak dawniej z ludożercą, szukam w tej przestrzeni miejsca dla siebie.
  • Bogumił 28.08.2019
    Że też to pamiętałeś. Podobne było w stylu. Ale to chyba lepsze. Zresztą udoskonalamy online. Dzięki za opinię.
  • Bogumił 28.08.2019
    Udoskonalam
  • stefanklakson 28.08.2019
    Zgadza się, ale ty te teksty piszesz na poważnie, a one mają potencjał satyryczny.
  • Tomasz Bordo 28.08.2019
    Bogumił widziałem na blogu *dominy* z 7 metrów pod ziemią zdjęcia jak przebiła gościowi sutki igłami!!! I on podobno na to się zgodził!!!
  • Bogumił 29.08.2019
    Kto to jest domina?
  • Tomasz Bordo 29.08.2019
    Bogumił to pojęcie z BDSM możesz sobie poczytać
  • Bogumił 29.08.2019
    Tomasz Bordo BDSM co to?
  • Tomasz Bordo 29.08.2019
    Bogumił bicie i poniżanie podczas seksu
  • Bogumił 29.08.2019
    Tomasz Bordo aha
  • Aisak 29.08.2019
    Bordo, szpeczjalist menejdżer
    Hahahaha
  • Aisak 29.08.2019
    Domina, to kobieta grająca często w domino. Stąd nazwa.
  • Bogumił 29.08.2019
    Tak???
  • sensol 29.08.2019
    Aisak -jak to mówią - zrobiłas mi dzień :)
  • Wrotycz 29.08.2019
    Dwie pieczenie na jednym ogniu. Wyolbrzymienie groteskowe, nie czuć prawdy ani w opisie uśmiercania, ani w liście.
    Uważam, że mamy prawo do decyzji o zakończeniu życia. Ale najlepiej zrobić to samemu.
    Dobrze napisane. Pióro sprawne:)
  • Bogumił 29.08.2019
    Dziękuję za opinię.
  • betti 29.08.2019
    Ten tytuł mnie rozwala za każdym razem, kiedy czytam... rozwala w pozytywnym znaczeniu.
  • Bogumił 29.08.2019
    Też mi się podoba ten tytuł, streszcza cały tekst;)
  • Tomasz Bordo 30.08.2019
    Można już kupować bilety na Politykę. Jest też oficjalna strona filmu i opisy poszczególnych postaci

    Jarosław Kaczyński - Prezes Polski. W okresie PRL bohatersko zmagał się z krwawym reżimem i poniósł samotne zwycięstwo. Wódz naczelny jedynej właściwej partii politycznej. Ma tajemnicę.

    Antoni Macierewicz- Znany twórca kręgów zbożowych. Wspólnie z reptiliańską reprezentacją ONZ powołał międzynarodową komisję w celu wyjaśnienia katastrofy, która spowodowała zagładę dinozaurów. W wolnych chwilach walczy z siłami grawitacji i składa doniesienia do prokuratury.

    Bartłomiej Misiewicz - Głęboko oddany ministrant i szef gabinetu politycznego w ministerstwie obrony narodowej. Odznaczony złotym medalem za pięknie wyrzeźbione łydki. Wykształcony, zna pisownię słów na "ch". Lubi czołgi i saluty.

    Mateusz Morawiecki - Polski menedżer, wystrugany przez Prezesa z jednego kawałka drewna. Żywiciel rodzin. Szafarz ryżu. Uszczelniator ustaw. Twórca narodowego programu finansowego "Grosik reszty dla każdego".

    o. Tadeusz Rydzyk - Inwestor. Wizjoner. Miłośnik motoryzacji. Otrzymał dotację w wysokości 50 milionów na budowę luksusowego ośrodka wypoczynkowego dla bezdomnych. Organizator szalonych wieczorów tanecznych. Ojciec założyciel toruńskiej szkoły prawdy oraz słynnej perfumerii. Syn Maybacha. Alleluja i do przodu.

    Beata Szydło - Broszka Prezesa. Twarz dobrej zmiany. Piramidka Polek i Polaków. Potrafi dokonywać rzeczy niemożliwych, m.in. złożyła rezygnację z udziału w wypadkach drogowych. Ubiegając się o stanowisko szefowej komisji była jedyną kandydatką, a i tak zajęła ostatnie, dziesiąte miejsce.

    Krystyna Pawłowicz - Polska bohaterka narodowa, radykalna wegetarianka. Propagatorka zdrowego odżywiania i nienagannej kultury osobistej. Znana ze zniewalającego uroku osobistego i subtelnych żartów.

    Grzegorz Schetyna - Przywódca opozycji. Charyzmatyczny mówca. Urzędnik Biura Pomiaru Liści. Bohater walk o zalegalizowanie nepotyzmu i kolesiostwa. Po dużej ilości alkoholu podchodzi i każdego strzela z palca w ucho.

    Ksiądz Marek (ten grany przez Oświecińskiego) - Powiernik Ojca Dyrektora. Przyjaciel premiera. Rycerz Chrystusa. W walce z lewactwem, szataństwem, islamistami oraz gender posługuje się ich własną bronią. Przeniknął w szeregi lewicowych ekstremistów, aby ujawnić ich niecne skłonności i pokazać całemu światu prawdziwą twarz tych degeneratów.
  • Bogumił 30.08.2019
    Dzięki Tomku

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania