Droga do zwycięstwa

Tekst odnośnie sytuacji na świecie. Bazgroły.

 

Jesteście w pociągu. Uciekacie ze swego kraju, gdzie trwa wojna. Boicie się. Wy młodzi! Zamiast walczyć o kraj! Emigrujecie, za lepszym życiem, za wolnością. Jeśli trzeba wyrzekniecie się swojego kraju. Chcecie żyć spokojnie, bez broni w ręku. Otwarta Europa was zaprasza! Proszę, wejdźcie i się rozgoście! Jakiś Polaczek nie chce pracować za pięć złoty za godzinę? Proszę bardzo masz tę pracę, gratuluję! Zdrowe ręce do pracy, nic więcej. Nie rozumiesz co mówię? Twój problem.

 

Chcecie dzieci posłać do szkoły? Proszę bardzo, zapłacimy za to, niczym się martwcie! Nie macie gdzie mieszkać? Spokojnie nasze budownictwo socjalne stoi dla was otworem. Chcecie praw wyborczych? Proszę bardzo! Chcecie wystawić swojego prezydenta? Proszę bardzo! A może chcecie naszych kobiet? Na pewno są chętne na dawkę egzotyki. Tego u siebie nie mamy.

 

I nagle to się dzieje. Wiecie, że to ten moment. Koń trojański został wprowadzony. Uśpiona czujność. Euforia, bo udało się! Naiwnie bez jakichkolwiek problemów. Przecież jesteście biednymi emigrantami. A teraz macie swój kawałek terytorium.Wygraliście. Brawo.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Chris 12.09.2015
    Może jeden procent jest uciekinierami, reszta to uchodźcy ekonomiczni, wybierają wśród głupoty Europy. Masz rację Rosa. Będzie tak jak mówili Węgrzy:
    "Zanim się zorientujemy będzie za późno. Będziemy mniejszością na własnym kontynencie. "
  • Coralina 12.09.2015
    Prawda! Przedstawiciele naszego kraju dbają bardziej o obcych niż o naszych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania