-

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • elenawest 30.12.2015
    Ale ci makabra wyszła ;-) ale nawet mi się podobało, więc zostawiam 5 :-)
  • little girl 30.12.2015
    Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, że czas tak szybko ucieka, zwłaszcza kiedy jest się niczego nieświadomym dzieckiem. Smutne, ale prawdziwe. Ale w sumie to nie jest takie złe, w końcu mając tą świadomość, nie byłyby w stanie tak po prostu nieświadomie żyć i emanować tą dziecięcą radością, jedyną w swoim rodzaju, niepowtarzalną i prawdziwą. Wiersz mi się podoba, ode nie 5 ;)
  • Amy 30.12.2015
    A ja myślę, że dziećmi są tu wszyscy ludzie, a nazywając je tak, śmierć chce pokazać, jak bardzo są nieświadomi i naiwni. Podobało mi się, chociaż trochę z rytmem nie wszystko jest w porządku.
  • Świetny tekst! Przywiódł mi na myśl ,,List do dzieci" Tuwima na początku, szczerze powiedziawszy :) Zostawiam 5
  • Majeczuunia 30.12.2015
    Łoomater, dżizes, Józefie. 5
  • Rasia 30.12.2015
    Początek sprawił, że pomyślałam o wierszyku dla dzieci, a tu taka niespodzianka. Bardzo dobrze napisany wiersz, pod względem rytmiki, rymów, tematyki i przesłania. Właściwie wszystkiego. Bardzo mi się spodobał. Pokazuje w dodatku, że wobec śmierci każdy z nas jest równy. Jesteśmy takimi dziećmi, które na niezbyt wiele mogą wpłynąć i jedne mają więcej, inne zaś mniej szczęścia. Bardzo fajna metafora. Zostawiam 5 :)
  • ausek 30.12.2015
    Przerażająco fajny wiersz. ;) 5
  • alfonsyna 30.12.2015
    Nie da się tego wiersza źle ocenić, wyszedł naprawdę świetnie, zgadzam się z wcześniejszymi opiniami i dorzucam jeszcze jedną piątkę od siebie :)
  • Dex 30.12.2015
    O, wielkie dzięki za miłe słowa :D
  • O-Ren Ishii 02.01.2016
    Dzieci wiedzą czym jest śmierć. Wiedzą, że ludzie umierają. Jednak wszystkie myślą, iż umierają TYLKO starzy ludzie. Prawie żadne z nich nie pomyśli o sobie w takiej sytuacji.
    Co do wiersza - podoba mi się. Nie pasują mi niezwrotkowane utwory z reguły, ten jednak przypadł mi do gustu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania