Poprzednie częściDroubble – pragnienie
Pokaż listęUkryj listę

Droubble – lepiej z nią nie zaczynać

Stoję przed tą jedyną, która właśnie w tej chwili postanowiła mi odmówić. Tak, nie wiem, co jej takiego zrobiłem, czym uraziłem, że teraz strzela tego swojego niewdzięcznego focha. Stoi jak na baczność i tylko od czasu do czasu prycha. "Ciekawe, do czego jeszcze jest zdolna" – myślę. A przecież zawsze staram się dla niej, jak najlepiej. Kupuję witaminki, a to na cerę najdroższe płyny, które zapachem zniewalają z nóg.

Poirytowany zaistniałą sytuacją, odwracam się i nie mam zamiaru być w jakikolwiek sposób winny. Już widzę, jak patrzy na mnie posępnym wzrokiem. Ona tylko na to czeka, aż przyjdę i przeproszę. "Tylko za co?" Nie ze mną te numerki.

Słyszę, że jęczy i jakby uderzała w bębny.

Wybiegam na dwór, aby się przewietrzyć. Wcześniej trzaskam drzwiami ze złości. Zawsze była mi posłuszna, zawsze robiła wszystko tak, jak należy. Ale tego dnia postanowiła obrócić do góry nogami moje życie.

Ona zaczęła, przecież nie zwalę winy na siebie, prawda? A to, że dodałem więcej tego i tamtego do kąpieli, powinno ją radować, a nie burzyć. "Kobiety" – pomyślałem. Powinienem chyba zacząć szukać nowej partnerki.

W oddali dom zamieniał się w biały opar puchu. Gdzieś tam w środku stała ona:

"Masz za swoje" – śmiała się pralka.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pasja 04.12.2017
    Kupuję witaminki, a to na cerę najdroższe płyny, które zapachem zniewalają z nóg - po co tak ja rozpieszczasz, dlatego masz za swoje.
    Lepiej być w zgodzie bo wtedy będziesz musiał zakasać rękawy.
    Życiową ta miłość do rzeczy martwych.
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • Tanaris 04.12.2017
    Tak wyszło, spróbowałam napisać coś w innej osłonie. Mam nadzieję, że mi się udało. Dzięki Pasjo :D
  • Kim 22.02.2018
    Dzisiaj akurat rozmawiała ze znajomą że większość ludzi woli szukać winy u innych, niż u siebie. I nawet jakiś artykuł psychologiczny się nasunął na ten temat. Generalnie tekst wydaje się git, ciężko mi się jakoś konkretnie wypowiedzieć. Końcówka na pewno w jakiś sposób zaskakuje ;) Zostawię mocne 4.
    Pozdrawiam.
  • Tanaris 23.02.2018
    Dzięki :D
  • Marzycielka29 30.05.2018
    Hehe. Podświadomie czułam, ze na końcu będzie to jakis przedmiot. Super, fajnie to ugryzlas.
  • Tanaris 03.06.2018
    Hej, dzięki śliczne. :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania